37 Reacties

3 jaar geleden

je kan eens proberen om het een paar dagen niet te geven en dan kijken of het weg trekt..🤷‍♀️ succes ermee🤗

3 jaar geleden

Hier ook wat plekjes gehad rond de 4 a 5 maanden oud. Bij ons bleek het uiteindelijk wasmiddel te zijn. Ik gebruikte toen sinds kort ariel pods, daarna weer gewoon vloeibaar wasmiddel gebruikt en toen was het over. We zijn toen ook bij de huisarts geweest en die schreef een vette crème voor. Per toeval achtergekomen, maar heel misschien heb je er iets aan

3 jaar geleden

Reactie op Mamaoktober

Hier ook wat plekjes gehad rond de 4 a 5 maanden oud. Bij ons bleek het uit ...
Dank je wel Ik ben idd overgestapt naar Neutral wasmiddel!

3 jaar geleden

Mijn zoontje had en heeft op zijn wangen dezelfde plekken. Nu ben ik zelf een eczeem klantje, dus wel bekend mee. Ben bang dat t bij mijn zoon ook eczeem is, het cb was het hier ook mee eens. Advies is om het in te smeren met neutrale vette zalf en dit vol te houden. Hij lijkt er iig geen last van te hebben. Heeft je dochter er last van?

3 jaar geleden

Het lijkt een beetje op wat mijn zoontje had. Kwam bij hem door veel kwijlen. Er is een schimmel die gewoon op de huid leeft, deze was door het vele kwijlen zich gaan manifesteren. Hij kreeg toen een schimmelzalfje en het was in no time weg

3 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Het lijkt een beetje op wat mijn zoontje had. Kwam bij hem door veel kwijle ...
Het zit nu weer op haar wangen ook helaas. Ook met een hormoonzalf.

3 jaar geleden

Reactie op Chntl-24

Het zit nu weer op haar wangen ook helaas. Ook met een hormoonzalf.
Wij kregen miconazol zalf. Bij Kyan breidde het zich uit. Van onder zijn mond daar begon het tot op zijn wangen ivm wrijven en erdoor heen gaan met zijn handjes.

3 jaar geleden

Probeer eens tiny todd creme als het eczeem is. Echt toppppppspul!

3 jaar geleden

Reactie op Debby2304

Probeer eens tiny todd creme als het eczeem is. Echt toppppppspul!
Thanks!

2 jaar geleden

Maakt ze gebruik van een speen toevallig?

2 jaar geleden

Dat is idd wel een goeie! Mijn zoon heeft ook een speen en ik kook ze heel braaf regelmatig uit. Maar als het rond z’n mond onrustig is, heeft hij de speen vaak te vaak en lang in z’n mond en moeten ze even weer uitgekookt worden

2 jaar geleden

Het is eczeem... wij zijn eergister bij de dermatoloog geweest..

2 jaar geleden

Reactie op Chntl-24

Het is eczeem... wij zijn eergister bij de dermatoloog geweest..
Wat kun je erop smeren? Mijn dochter heeft ook zo’n plekje

2 jaar geleden

Wij hebben hormoonzalf, badolie en een crème met vaseline via de dermatoloog gekregen... ik zou toch even naar de HA gaan.

2 jaar geleden

En als je zelf wilt nu, is neutrale vasaline creme het beste.

2 jaar geleden

Reactie op Miekejuf

En als je zelf wilt nu, is neutrale vasaline creme het beste.
Smeer ik dat er op tot na de dokter kan. Bedankt voor de tips. Hoop het snel weg gaat bij je dochter chntl 24

2 jaar geleden

Ik denk krentenbaard ! Mijn oudste dochter heeft da 5 jaar geleden ook gehad ! Gezag da bij haar snel en rap uitbreiden !! Wij hebben daar toen fusidine zalf voor gehad