36 Reacties
één jaar geleden
Meest bijzondere was nog ook toen ik zei dat praten het belangrijkste is in een relatie dat ze zei: dat is voor jou zo maar voor je man is dat is niet zo. Nou.. ik dacht wat?!
één jaar geleden
Reactie op Lotje6
Dit klopt niet... Ik zou een andere therapeut zoeken of gewoon niet meer ga ...
Ja ik ben ook weggegaan. En zei met jou ga ik niet meer verder. Ze had nog een e-mail gesticht dat ze ons terug stuurt naar de POH van de huisarts waar we vandaan kwamen. Ik hen haar gemaild dat ik zeer verbaasd was over haar werk
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Niet goed. Leek meer dat ik de oorzaak ben van alles. Ook toen ik zei dat i ...
Als ik dit zo lees lijkt het haast dat jullie relatietherapeut voorgeïnformeerd was vanuit de kant van jouw vriend.
Ik zou dit idd ook niet accepteren en op zoek gaan naar een andere
één jaar geleden
Ik heb helaas zelf ook uit het verleden slechte ervaringen met een therapeut. Toen die erbij kwam is de relatie in snel ten gronde gegaan. Ik had toen ook een partner die vaak weg was en het vaak liet afweten. Ik had het gevoel dat juist zijn gevoelens in de therapie op de voorgrond werden geplaatst terwijl ik jarenlang alle energie in de relatie had gestoken en bij mij al lang de druppel was overgelopen. Ik trok dat niet. Ik snap best dat het van beide kanten moet komen maar er was van mijn kant gewoon niet nog meer water dat ik bij de wijn kon gooien want ik had alles al gegeven. Gelukkig waren er toen geen kinderen in het spel. Inmiddels ben ik er wel achter dat ik misschien te snel over dingen wil praten, terwijl ik het soms maar beter kan laten voor wat het is. Een goede relatietherapeut zoekt naar mijn mening niet naar “fouten” in de relatie (en het aanwijzen van de schuldige) maar juist hoe je het samen kan oplossen en weer leuker kan maken, en hoe je elkaar beter kan begrijpen. Het voorstel dat jij maar ergens heen moet gaan met je dochter vind ik echt te idioot voor woorden. Ik hoop dat jullie een betere therapeute vinden (als je dat nog ziet zitten).
één jaar geleden
Ik heb besloten om te scheiden. Paar dagen geleden opnieuw gepraat en gezegd dat we alles stap voor stap moeten. Rustig weer iets samen als gezin iets doen, iets samen met z’n tweeën wat doen en dan kijken of de klik weer komt. Hij was het waar niet mee eens en begon gelijk al weer dat het om de seks gaat enzo toe. Toen had ik het echt gehad. Als je dat als niet eens wilt en het weer alleen maar hebt over seks wat doe je dan nog in vredesnaam hier.
één jaar geleden
We gaan nu beginnen met de scheiding. Wat doet dit vreselijk veel pijn. Maar in weet dat hij nooit zal veranderen. Maar de pijn is vreselijk. Alleen maar aan het piekeren en twijfels die door mijn hoofd schieten. Ookal weet ik dat het niet anders kan. Ik ga eraan kapot als ik verder met hem ga dus in weet dat ik de goede beslissing heb gekozen. Het is vooral vreselijk omdat hij nooit iets gedaan heeft om ons huwelijk te redden.
één jaar geleden
Reactie op Irem1992
Ik zit momenteel ook in een scheiding.. ik wens je alle kracht.. je kan het ...
Pff echt vreselijk. Ik wens jou ook alle kracht
één jaar geleden
Zo moeilijk. Mijn dochter gilt het uit als ze door haar vader naar bed gebracht wordt. Ze wilt alleen maar mama. Is dat een fase of omdat de band veel slechter is dan de band die ze met mij heeft.
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Zo moeilijk. Mijn dochter gilt het uit als ze door haar vader naar bed gebr ...
Denk een fase, ons zoontje wilt ook echt niet door zijn vader naar bed gebracht worden op het moment maar hier is alles verder goed, hij ziet mij ook veel meer dan zijn vader ivm werk etc maar hij is wel enorm gek op hem.
Zou dat dus niet direct linken aan de band die ze hebben maar meer omdat ze even een voorkeur heeft