14 Reacties

3 jaar geleden

Ik sfeer bij bio-oil en littekencreme van biodermal, dat haalt de jeuk eraf en zorgt dat het niet zo vurig word,wel elke dag smeren😉

3 jaar geleden

Als het echt jeukt werkt alleen sudocreme bij mij

3 jaar geleden

Reactie op Mamame

Ik sfeer bij bio-oil en littekencreme van biodermal, dat haalt de jeuk eraf ...
Ik zag net bij Etos 1+1 gratis (biodermal)😉

3 jaar geleden

Ik ken dat gevoel ik gebruik bio oil of kokosolie

3 jaar geleden

Weleda zwangerschaps olie!

3 jaar geleden

Ik gebruikte eerst zwitsal balsem voor mamma, maar de jeuk en roodheid werd alleen maar erger werd er zo gek van! En toen ben ik bio oil gaan proberen en dat gebruik ik nu een 2 maanden ongeveer en het helpt echt! Bijna geen jeuk ook meer. ( ben nu precies 28 weken)

3 jaar geleden

Ik gebruik olie van Holland & Barrett, of geurende kokosolie. Beiden voelen fijn. Mijn probleem is dat ik vergeet het regelmatig te gebruiken.

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van mijn schoonmoeder om met babyolie onder de douche te doen en geen andere parfumedoucegel en daarna met biodermal of andere crèmes

3 jaar geleden

Ik gebruik jacob hooi vitamine e creme en dat werkt voor mij top

3 jaar geleden

Ik heb een gel van de action en die verkoeld best goed vind ik. Ik heb veeel minder jeuk aan buik borsten en armen sinds ik m gebruik en huid is ook rustiger

3 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben momenteel 30 weken. Tot nu to heb ik 4 of 5 lijnen waarvan 1 erg diep is. Ik kan zeg maar mijn vinger top er in leggen. Deze heeft best wel pijn gedaan en is nog steeds gevoelig uiteraard. Ik heb vervolgens mama care van kruitvat gekocht olie en creme. En zodra ik juik krijg of het geïrriteerd is. Smeer ik een laag van de crème er op. Ik merk enorm verlichting en de jeuk is vrijwel weg. Daarnaast vind ik ze ook prima qua prijs

3 jaar geleden

Dit is mijn 4de zwangerschap en geen jeuk tot nog toe. Denk dat de huid al zo uitgerekt is. Ik smeer wel een buik mama balsem vanaf begin zwangerschap en doe dit nog steeds elke avond.

3 jaar geleden

Zoete amandelolie, schijnt van vroeger uit een middeltje tegen striae te zijn. Ben het pas gaan gebruiken toen ik het kreeg (hoorde er toen pas van) en het is tot nu toe nog niet verergerd

3 jaar geleden

Pure Amandelolie..ook gewoon te koop bij de AH.. heb dat mn eerste zwangerschap ook gebruikt. Geen straie..nu ook (nog) niet en ben 30 wkn Zeg niet dat het daardoor komt maar had er veel goede dingen over gelezen en het is niet zo duur ook