8 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde! Ze heeft het veel over Sinterklaas en Piet, wil graag liedjes aan op tv en is gefascineerd door het paard. Ze vindt het wel erg spannend soms, zegt dan “ik bang Sinterklaas”, zonder dat wij haar bang hebben gemaakt oid. Ik vond het zelf vroeger ook altijd super spannend, maar wel hele mooie herinneringen aan over gehouden! En heerlijk om dat gezicht s ochtends te zien als er een cadeautje in de schoen ligt en het paard bijv de mandarijn heeft opgegeten (schillen liggen dan naast haar schoen). Ze glundert dan helemaal!
2 jaar geleden
Mijn dochter snapt het ook nog echt niet. Op de opvang zijn ze er wel mee bezig maar nee ze vind juf Roos leuker.
2 jaar geleden
Ik ben er nauwelijk me bezig, dus nee ze snapt het niet. Ze had ook geen oog voor het sinterklaas journaal. Ik zet ook nog geen schoentje. Dus dit jaar blijft het vaag xD.
Volgend jaar wil ik er meer mee doen
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Ik ben er nauwelijk me bezig, dus nee ze snapt het niet. Ze had ook geen o ...
Hier ook. Te jong nog. Misschien volgend jaar inderdaad. Ik vind het leuker als ze het begrijpt.
2 jaar geleden
Hier vindt ze Piet en Sint reuze interessant. Het aller interessantste is als het snoepgoed. Schoen zetten doet ze mee met haar zus van 3. Een cadeautje boeit haar niet eens zo, de pepernoten zijn veel belangrijker😂
Vanaf 3 jaar is het echt leuk! Maar dan begint ook de serieuze spanning snachts..
2 jaar geleden
Onze oudste dochter is nu 4 en zit ee helemaal in. Vorig jaar toen ze 3 was begin ze het een beetje te snappen. Ons zoontje van 2 doet nu met zijn grote zus mee, maar hij zegt steeds sinterklaas nie als journaal op komt dan wilt hij op schoot. Danst mee als zijn grote zus zingt en als de schoen gevuld is dan zijn de pepernoten het interessantste. Op de opvang zijn ze er ook mee bezig en doet hij gewoon mee.