12 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn al 3 keer naar de kapper geweest, was een gewone kapper 😊 de meeste kappers knippen ook kinderen (hier in de buurt)

3 jaar geleden

Wij gaan volgende week voor de tweede keer naar de gewone kapper. De eerste keer ging dat prima. Vind het wel ontzettend duur voor die paar plukjes €23,50 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Angela88

Wij gaan volgende week voor de tweede keer naar de gewone kapper. De eerste ...
😱😱 serieus? Hier rekenen ze misschien 7.50 tot 12.00

3 jaar geleden

Naar een gewone kapper, maar dat is toevallig ook een kennis van ons:)

3 jaar geleden

Hi, ik knip zelf en in het algemeen kunnen alle kappers kinderen knippen. Er zijn er wel een aantal die er geen voorkeur aangeven. Ondanks dat ik kan knippen laat ik het haar nog even lekker groeien. 😂

3 jaar geleden

😱😱 serieus? Hier rekenen ze misschien 7.50 tot 12.00
Ja niet normaal hè! Dit is mijn eigen kapper, heb ook bij anderen gekeken hier in de buurt maar allemaal rond dezelfde prijs. 7 tot 12 euro klinkt veel beter ja 😆

3 jaar geleden

Ik heb een afspraak gemaakt bij mn eigen kapster, spannend!

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft haar eerste lokjes geknipt gisteren!😊 ze had echt 2 lange lokken. Verder is haar haar nog niet lang

2 jaar geleden

Om de hoeveel tijd gaat jullie kindje ongeveer naar de kapper?

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Om de hoeveel tijd gaat jullie kindje ongeveer naar de kapper?
6 a 8 weken (nu 1,5)

2 jaar geleden

Paar maanden geleden voor het eerst geweest. Was vreselijk! Was geen kinder kapper maar mijn dochter raakte zo overstuur. Ik voel mij zo slecht. Vreemde vrouw die te dichtbij kwam. Nee ik kon wel janken. Volgende keer gaan we naar een kinder kapper en alleen kijken en oefenen.

2 jaar geleden

Wij gaan naar een kapster met salon aan huis bij ons om de hoek. Heb ontdekt dat het beter gaat als oma met hem naar de kapper gaat (omdat ik merk dat hij anders bang is dat ik weg ga). Ik geef altijd wat lekkers mee (koekje oid) zodat hij wat afleiding heeft. Het gaat de ene keer beter dan de andere keer.