10 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk echt wennen! Die van mij gaat al van jongs af aan, is laatst over gegaan naar de dreumes groep, ging en gaat altijd met veel plezier er heen, maar met de wisseling van de groep ook 3/4 weken huilen bij het weg gaan, nu dikke pret. Dus ik zou zeggen? Nog even volhouden ze krijgt het denk ik echt op een gegeven moment onwijs naar der zin!
2 jaar geleden
Ik denk ook wennen, ik werk zelf in de kinderopvang en soms hebben kindjes gewoon tijd nodig om te wennen! Ik denk altijd bedenk zelf hoe jij je zou voelen als ze zo klein bent en je ineens ergens wordt gebracht waar je niemand kent en pappa en mamma gaan weg ;)
2 jaar geleden
Ik denk ook echt wennen. Wij zijn net sinds een maand gewisseld van gastouder en onze zoon huilt ook elke keer als we hem daar brengen. Voorheen deed hij dit nooit. Echt zo moeilijk om je kindje steeds zo achter te laten.. Maar gelukkig zet hij het niet door en gaat hij als wij weg zijn gewoon lekker spelen. Lijkt me echt heel moeilijk als je hoort dat je kindje de hele dag zo is daar..
2 jaar geleden
Hoeveel dagen gaat je dochter er naartoe?
Kan het misschien zijn dat ze er ‘te weinig’ komt en dat daardoor het wennen lastiger gaat?
En blijft ze lang door huilen als je haar weg hebt gebracht?
Mijn zoon heeft het af en toe ook als ik hem wegbreng, dan huilt hij even voor de show en als ik hem buiten uitzwaai lacht hij alweer
2 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad vanaf januari. Ze was toen 14 maanden. Ze is toen van gastouder naar KDV gegaan. Ze moest even wennen maar na 2/3 maanden vond ze helemaal geweldig. Het is nu 6 maanden verder en ze is er niet weg te slaan. Ze wil ook niet meer naar huis. Dus kortom geef even de tijd om te wennen. Hier staat volgens vriendin die er werkt en de leidsters zeker 3/4 maanden voor. Succes!
2 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-oktober-2020/dreumes-aard-niet-bij-opvang-69mnYl?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Topic paar maanden geleden van mij 😃👍🏻
2 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad vanaf januari. Ze was toen 14 maanden. Ze is toen va ...
Dankjewel! We moeten nog even doorbijten dus... Wij zijn ook van gastouder naar kdv gegaan! Bij de gastouder kenden we dit helemaal niet.. maar we gaan doorzetten en hopen dat het bij ons ook goed komt 💪🏻
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Hoeveel dagen gaat je dochter er naartoe?
Kan het misschien zijn dat ze er ...
Ze gaat 2 dagen.. dinsdag en vrijdag maar wel in verschillende groepen dus dat is ook niet zo handig. Heb nu gevraagd voor di/wo op dezelfde groep. Hopelijk kan dat snel geregeld worden.
Ze huilde de laatste 2 dagen de hele dag tot ik terug kwam 😭 we moeten nog even doorbijten als ik alle reacties zo lees