7 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Dit is denk ik in België? In Nederland gaan de kinderen pas met 4 jaar naar school

één jaar geleden

Ik zat ook al te denken mijn dochter gaat naar de peuterspeelzaal en ze speelt wel met de kleuters maar ze mag toch echt pas als ze 4 jaar is naar de kleuterklas

één jaar geleden

Ons zoontje gaat pas in september naar school. Mag pas na Hemelvaart starten en vind het dan niet de moeite omdat als hij het gewend is, de grote vakantie begint. Ik neem 2 maanden ouderschapsverlof (werk in schiften) om hem te laten wennen, aangezien hij daarna altijd volledige dagen naar school moet aangezien wij geen familie in de buurt hebben wonen.

één jaar geleden

Mijn zoontje gaat na de paasvakantie ook naar de peuterklasje. Ik laat hem ineens volle dagen gaan, zodat hij het sneller gewend zal worden. Hij gaat ook naar de opvang dus normaal zou hij het niet al te moeilijk hebben.

één jaar geleden

Reactie op Esje-

Mijn zoontje gaat na de paasvakantie ook naar de peuterklasje. Ik laat hem ...
Ben je niet bang dat hij oververmoeid thuis komt ? Mijn dochter vind halve dagen al zwaar ze gaat ook na een beker drinken meteen naar bed als ze van de peuterspeelzaal afkomt

één jaar geleden

Ben je niet bang dat hij oververmoeid thuis komt ? Mijn dochter vind halve ...
Als hij heel moe is, dan laat ik hem een korte dutje doen eenmaal hij thuis is.. Hij zal sowieso de eerste weken nog moe thuis komen, maar daarna zal het waarschijnlijk wel verbeteren.

één jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Dit is denk ik in België? In Nederland gaan de kinderen pas met 4 jaar naar ...
In België gaan ze vanaf 2,5 jaar al naar school.