10 Reacties
2 jaar geleden
Wij laten het lekker gebeuren en gaan natuurlijk voor dat uurtje langer 🤭
2 jaar geleden
Ik heb me er voorgaande keren altijd best wel druk om gemaakt (wellicht ook omdat ik zelf een hele week van de leg ben)
Ik heb vooraf niks gewijzigd, gewoon op dezelfde tijd naar bed.
Maar het is hier een paar dagen tot een week wennen voor m’n zoon en daarna pakt hij het wel weer op.
Hij is nu ook snotverkouden, waardoor hij lekker slaapt. Dus wellicht gaat het nu echt vloeiend
2 jaar geleden
Ik had afgelopen week vakantie en heb daardoor wel kunnen voorbereiden op de nieuwe tijd: om de twee dagen een kwartier later uit bed en alles kwartier later (normaal 7:00uur wakker, dus gisteren 7:45 --> lekker uitslapen 😅). Vanochtend was ik toch echt blij dat hij niet om 6, maar om 7 uur wakker is! Voor mijzelf werkt deze overgang ook beter merk ik 😁
2 jaar geleden
We hebben het de afgelopen week steeds iets later naar bed gebracht. Dat ging de afgelopen dagen hartstikke goed! Maar vanmorgen was hij ineens om 6uur wakker… dus 5u wintertijd 😅
Plan mislukt haha. Hopelijk went hij er snel aan de komende week… 🤞
2 jaar geleden
Vorig jaar ging het gewoon goed. Ik ben niet kater naar bed gaan brengen, ze gaat sowieso pas om 21.00 slapen en ben blij als ze een uurtje eerder gaat....de vorige keer duurde dat maar 3 dagen, dus ben bang dat ze na een paar dagen gewoon weer om 21.00 slaapt
2 jaar geleden
Ons zoontje was 7.40 wakker dus het heeft hier gewerkt in ieder geval ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben ons zoontje elke dag 10 min later naar bed gebracht wat er ook voor zorgde dat hij elke ochtend 10 min later wakker werd. Vanochtend werd hij keurig pas 07.15 nieuwe tijd wakker dus het plan heeft gewerkt tot nu toe🙏🏼