5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf krullen en mijn kleine nu ook. Ik gebruik Yari producten, is een goedkopere CG (curly girl) product. Je kunt bij de kruidvat ook filteren op CG producten en de speciale kinderlijk gebruiken. En een plantenspuit inkopen voor de 'refresh' dagen. Probeer ook niet te veel te kammen.

2 jaar geleden

Voor meuk vrij kan je een beetje baby olie zetten. Die water haar lotions van oa Zwitsal etc werkt niet omdat dat water gewoon opdroogt en het haar dan pluist en lijkt alsof er niks in zat dan water, dat geeft alleen geur. Ik gebruik zelf krullen leave in conditioner voor kinderen maar das geen meuk vrij maar ik vind dat niet erg. Piep beetje olie is goed dat die krulletjes dan zo nattig blijven dan blijft het mooi. Mijn zoon heeft trouwens glad (Europees) haar met pijpen krullen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken babyproducten van As I am, ook een CG-product volgens mij… Ik vind ze heel fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Voor meuk vrij kan je een beetje baby olie zetten. Die water haar lotions ...
Die can mij heeft waarschijnlijk een 2b 2c. Het is nogal moeilijk te zien want t is nog redelijk kort. Maar merk dat bij bepaalde shampoos haar haar meteen lelijk wordt en dat de krul bijna verdwijnt

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Die can mij heeft waarschijnlijk een 2b 2c. Het is nogal moeilijk te zien w ...
Owh ja als het droog of zonder spul is dan vind ik het ook lelijk maar als het nat is of met olië of crème dan zie je wel mooie krulletjes