Hallo dames,
Ik ben even benieuwd naar de laatste foto die jullie van de zwangerschap van jullie alweer 1 jarige kindje hebben. Zo kunnen we even herinneringen ophalen aan onze prachtige zwangerschap. Hoop dat jullie mee willen doen bij deze mijn laatste foto van mijn zwangerschap, dit was op 6 oktober 2020 en mijn dochter is op 13 oktober 2020 geboren.
7 uurtjes voor de bevalling om half 7 sochtends 🤭Voordat ik werd ingeleid nog even een laatste foto haha. Voordat we 2 dagen daarvoor naar het ziekenhuis gingen ook thuis nog even foto's gemaakt samen met mijn man, want ik bedacht me ineens dat we die niet echt hadden van ons samen tijdens de zwangerschap! En dit was misschien wel de laatste kans 🙈
14-10-2020 // Weeën waren een poosje bezig. Bewust nog een laatste foto gemaakt met mn bolle buik. Blij dat ik die heb. Moet zeggen dat ik die laatste dagen sowieso bewust elke dag nog een foto heb gemaakt: veranderde met de dag!
Deze is gemaakt op 21 oktober in de avond. Ik was toen voor de 2e keer gestript. Toen ik dit de 22e plaatste was het rommelen gezakt. Die avond begonnen de weeën en 24 uur later, op 23 oktober 2020 om 20.25u is Loua geboren ❤
Hahaha hier 1 dag van te voren. Ze is geboren op 20.10.2020. Ze lag zo lekker met der kontje naar achter haha. Ik dacht ik krijg een quasimodo😅😂. Omdat ik dacht dat ze was gaan draaien.
Op 10-10-2020 was ik de ziekenhuistas aan het pakken omdat mijn vliezen gebroken waren, maar er verder nog niets gebeurde. Op 11-10-2020 is onze lieve dochter Saar in alle vroegte geboren.