14 Reacties

2 jaar geleden

7 uurtjes voor de bevalling om half 7 sochtends 🤭Voordat ik werd ingeleid nog even een laatste foto haha. Voordat we 2 dagen daarvoor naar het ziekenhuis gingen ook thuis nog even foto's gemaakt samen met mijn man, want ik bedacht me ineens dat we die niet echt hadden van ons samen tijdens de zwangerschap! En dit was misschien wel de laatste kans 🙈

2 jaar geleden

14-10-2020 // Weeën waren een poosje bezig. Bewust nog een laatste foto gemaakt met mn bolle buik. Blij dat ik die heb. Moet zeggen dat ik die laatste dagen sowieso bewust elke dag nog een foto heb gemaakt: veranderde met de dag!

2 jaar geleden

Mijn laatste foto 45 min later geboren middels geplande keizersnede.

2 jaar geleden

Deze is gemaakt op 21 oktober in de avond. Ik was toen voor de 2e keer gestript. Toen ik dit de 22e plaatste was het rommelen gezakt. Die avond begonnen de weeën en 24 uur later, op 23 oktober 2020 om 20.25u is Loua geboren ❤

2 jaar geleden

1 dag van tevoren 🥰

2 jaar geleden

Hahaha hier 1 dag van te voren. Ze is geboren op 20.10.2020. Ze lag zo lekker met der kontje naar achter haha. Ik dacht ik krijg een quasimodo😅😂. Omdat ik dacht dat ze was gaan draaien.

2 jaar geleden

29 september voor het slapen een foto gemaakt. Uur later begonnen de weeën.

2 jaar geleden

Dit is mijn laatste foto, met 40 weken genomen. Duurde nog 9 dagen voor ze eruit is gehaald omdat ze geen zin had🤣

2 jaar geleden

38 weken. Drie dagen later is ze geboren

2 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

38 weken. Drie dagen later is ze geboren
Ohh wat grappig die jurk heb ik ook, leuke jurk om te dragen als je zwanger bent hihi😁

2 jaar geleden

Op 10-10-2020 was ik de ziekenhuistas aan het pakken omdat mijn vliezen gebroken waren, maar er verder nog niets gebeurde. Op 11-10-2020 is onze lieve dochter Saar in alle vroegte geboren.

2 jaar geleden

Ook hier 1 dag voor mijn inleiding.. ik snap die vreemde witte vlek nog steeds niet maar dat is inmiddels al verdwenen haha