14 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou zeggen: geniet ervan 馃槣

2 jaar geleden

Zo ik zou niet klagen 馃槄 Ons zoontje is altijd om 6.15 uur wakker

2 jaar geleden

En dan slaapt hij smiddags ook nog?

2 jaar geleden

Zo ik zou niet klagen 馃槄 Ons zoontje is altijd om 6.15 uur wakker
Ik klaag ook niet! 馃槈 Maar vind het zo lang, vroeg me af of andere kindjes dit ook hebben. Misschien heeft hij het gewoon nog even nodig omdat hij ziek is geweest.

2 jaar geleden

Reactie op Midly

En dan slaapt hij smiddags ook nog?
Eind van de middag slaapt hij dan nog een uurtje, of korter

2 jaar geleden

Reactie op Angela88

Ik klaag ook niet! 馃槈 Maar vind het zo lang, vroeg me af of andere kindjes ...
Nee weet ik haha bedoelde het ook goed!! Snap je wel hoor, het kan ook zomaar zijn dat het volgende week ineens korter is omdat hij nu inderdaad aan het inhalen is! Maar als je je zorgen maakt zou ik dinsdag even de huisarts bellen!鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Angela88

Eind van de middag slaapt hij dan nog een uurtje, of korter
Oke, netjes haha

2 jaar geleden

Jeetje, dat zijn idd behoorlijke nachten! Hier niet herkenbaar, meestal 12 uur en af een toe een uitschieter naar 13 uur. Ik zou het wel even in de gaten houden denk ik, ook qua bloedsuikers ed. Maar goed, hij zal het voor nu wel even nodig hebben toch?

2 jaar geleden

Mijn dochter ook al een hele poos! Gaat om 19.00 uur naar bed en wordt wakker rond 10.30 / 11.00 uur en slaapt tussen de middag ook nog zo'n 2 uurtjes馃槄

2 jaar geleden

Herken het alleen van na het ziek zijn. Mijn dochter was afgelopen weekend ziek. En de rest van de week sliep ze van 19 tot 10 en dan van 12 tot 15 en vanaf 17uur was het rekken tot 19(angst dat ze anders de dag al in 5 zou beginnen) nu is ze bijgeslapen en slaapt ze weer pas om 20.30...tot 8 ongeveer

2 jaar geleden

Reactie op MGinger

Mijn dochter ook al een hele poos! Gaat om 19.00 uur naar bed en wordt wak ...
Oh dat stelt me wel een beetje gerust, haha

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Jeetje, dat zijn idd behoorlijke nachten! Hier niet herkenbaar, meestal 12 ...
Inderdaad! Vanmorgen was hij weer iets vroeger 馃槅

2 jaar geleden

Herken het ook wel van na het ziek zijn. Daarna ook hier gwn 12 uur soms uitschieters van 13 a 14 uurtjes. Het is lekker zolang je geen tweede/derde kind erbij hebt. Dus geniet er zelf van nu het nog kan 馃檴馃槉

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik geniet er volop van馃ぃ