99 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb van Asos en via Zalando, van Mamalicious en van Prenatal vanalles besteld. Maar is idd best lastig!

4 jaar geleden

Asos!!! Met 70% korting nu!!!

4 jaar geleden

Hoi, ik ben nu 16 weken zwanger en mijn eigen jeans zitten steeds minder lekker. Tijd voor zwangerschapskleding... Dat valt alleen niet mee. Ben geen "jurken- of rokjesmens" Draag altijd jeans. Omdat ik voller ben (mt 44/46 met stevige bovenbenen en buste) lukt het maar niet om goede zwangerschapskleding te vinden. Te strak bij bovenbenen of borsten, broek maat groter ivm bovenbenen maar zakt vervolgens af... Heeft iemand ook tips waar je als je wat voller bent zwangerschapskleding kan kopen? Begin er langzaam chagrijnig van te worden en mijn gewone kleren kan ik echt niet lang meer aan... En ik wil niet mijn hele zwangerschap in joggingbroek over straat haha

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Heb op 9 april bij Bonprix besteld. Maar wacht nog steeds op mijn pakketje. ...
Ondertussen pakket van H&M binnen: Superblij mee! 👌🏼Wacht nog steeds op mijn bestelling van Bonprix 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op marrutje

Hoi, ik ben nu 16 weken zwanger en mijn eigen jeans zitten steeds minder le ...
Ik heb maat 44/46 voor zwangerschap helaas door stoppen met roken 5kg aangekomen en daarnaast nog paar kg door zwangerschap. Mijn broek heb ik bij de h en m gekocht, en maat 48 omdat ik dus wat ben aangekomen en verwachtte dit nog meer te doen. 48 zit prima, je kan er nog een riem om doen als je wil, zakt wel iets af bij bukken ect. Maar dat komt omdat er geen knoop en rits meer in zit, je dient de broek dus over je heupen aan te trekken zonder dat je hem losser/strakker kan doen.

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ondertussen pakket van H&M binnen: Superblij mee! 👌🏼Wacht nog steeds ...
Echt vervelend ik wacht ook nog steeds op bonprix. 1x bericht over vertraging gehad en verder hoor je niks meer😕

4 jaar geleden

Reactie op marrutje

Hoi, ik ben nu 16 weken zwanger en mijn eigen jeans zitten steeds minder le ...
Ik vind de jeans van noppies erg fijn zitten.. ze rekken lekker mee waar nodig 😉 ik heb zelf de maat 46/48..

VRIEND

4 jaar geleden

Ik was verrast over hoe leuk de zwangerschapskleding bij de Prenatal is. Aanrader om daar even te kijken. Bij H&M vond ik de kwaliteit zo tegenvallen, keek dwars door de witte shirtjes heen. Online wat Noppies kleding gekocht, vond ik wel wat saai..

4 jaar geleden

Reactie op RooS1992x

Echt vervelend ik wacht ook nog steeds op bonprix. 1x bericht over vertragi ...
Van de week maar eens achteraan gebeld. Ze hadden “een storing” gehad. Zou deze week komen: niks dus... Volgende week maar weer achteraan dus 🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Zalando heeft ook mooie positiekleding

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Van de week maar eens achteraan gebeld. Ze hadden “een storing” gehad. Zou ...
Hier hetzelfde inderdaad. Afgelopen donderdag wel een mail gehad dat pakket klaar is voor verzending maar staat sindsdien bij track & trace nog steeds als "aangemeld voor verzending maar nog niet bij postnl". Ondertussen al 3 weken geleden besteld. 😔

4 jaar geleden

Reactie op Karii

Ik vind de jeans van noppies erg fijn zitten.. ze rekken lekker mee waar no ...
Bedankt voor de tip. Welke maat heb je dan van noppies? Zo verwarrend steeds die verschillende maten die gebruikt worden bij broeken...

4 jaar geleden

Reactie op coco28

Ik heb maat 44/46 voor zwangerschap helaas door stoppen met roken 5kg aange ...
Ik heb inderdaad ook bij h&m besteld maar vond de broek klein vallen. Misschien dan toch ook maat 48 nog proberen. Bedankt!

4 jaar geleden

Iemand een goede tip voor leggings/comfi broeken maat XS en S? (En wat niet te groot valt) De jeans van H&M zij nog te groot. Ik heb nu paar normale flared broeken in M gekocht, die zitten nu lekker. En ik had een legging besteld bij ASOS maar die schijnt heel erg door. Bij H&M is alles alleen nog maar in L en XL te verkrijgen. :(

4 jaar geleden

Reactie op bir94

Iemand een goede tip voor leggings/comfi broeken maat XS en S? (En wat niet ...
De Lidl heeft fijne zwangerschapsleggings. Al zal de band nog wijd vallen. Qua broeken kan ik je geen advies geven. Ben zelf ook aardig slank, maar qua broeken kan ik wel S (en incidenteel m). Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Van de week maar eens achteraan gebeld. Ze hadden “een storing” gehad. Zou ...
22 april besteld en vandaag pas een bevestigings mail gehad. Wrs hebben ze het druk 😅

4 jaar geleden

Reactie op IrisHuijps

22 april besteld en vandaag pas een bevestigings mail gehad. Wrs hebben ze ...
Denk ik ook. Maar toen ik bestelde zeiden ze nog op hun site 5-9 dagen levertijd. Dat zijn er ondertussen al 24 in mijn geval.... 😉🙈

4 jaar geleden

Ik heb vanalles online besteld bij Bonprix. Hebben ze hele fijne dingen en ook betaalbaar.

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ondertussen pakket van H&M binnen: Superblij mee! 👌🏼Wacht nog steeds ...
Bonprix 3 weken geleden iets besteld en vandaag pas binnen gekregen

4 jaar geleden

Ik heb mijn kleding van wehkamp, bonprix, h&m en prenatal!