99 Reacties

4 jaar geleden

Mamalicious en H&M heb ik veel gekocht. Ook op Boohoo heb ik een paar leuke kleding gekocht.

4 jaar geleden

En broeken van de Lidl! Heeel lekker zitten die 😃

4 jaar geleden

Asos, Boohoo, H&M, SHEIN

4 jaar geleden

Heb zelf wat items van studio Anneloes, zitten erg lekker en rekt ook mee en weer terug. Kleding blijft qua kleur ook erg mooi.

4 jaar geleden

Noppies, mamalicious en seraphine

4 jaar geleden

Weet iemand of zoiets een beetje mooi zit met een buik? Of is het drama? https://www.jurkjes.com/nl/maya-cheetah-dress.html

4 jaar geleden

Reactie op britt sch

Weet iemand of zoiets een beetje mooi zit met een buik? Of is het drama? ...
grappig. Vroeg ik me ook af

4 jaar geleden

Reactie op MiloWBroWn

Iemand ervaring met kleding van Shein? Zie dit op facebook voorbij komen, z ...
Ik heb daar laatst een zwangerschapsjurkje gekocht en het is echt vreselijk. Zonde van het geld. Hele slechte kwaliteit en staat voor geen meter. Hele slechte pasvorm.

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ik heb daar laatst een zwangerschapsjurkje gekocht en het is echt vreselijk ...
Dat is duidelijke taal ;) thanks. Dan laat ik het. Maar zo een soort model? En dan een bikershort eronder? Leek me zo leuk. Je hebt ze ook van colorful rebel geloof ik

4 jaar geleden

Reactie op britt sch

Weet iemand of zoiets een beetje mooi zit met een buik? Of is het drama? ...
Deze heb ik toevallig 😜 nou heb ik nog niet een hele grote buik, dus daar kan ik niet echt antwoord op geven. Maar de split zit wel heel hoog, helemaal tot onder de borsten. Dus als je tegen de wind in loopt waait ie helemaal open 😂 dus je moet er wel wat onder. En ik denk als je buik heel groot wordt dat de split dan open gaat staan. Maar het is wel een hele leuke jurk!

4 jaar geleden

Ik ben nu 21 weken en heb eigenlijk echt een zwangerschapsbroek nodig. Tot nu toe nog geen 1 kunnen vinden, voor mn werk moet ik een zwarte broek dragen. In de winkels kan ik nergens iets vinden, en online bij h&m zijn alle gangbare maten uitverkocht. Ik had een bestelling gedaan bij AboutYou, maar omdat ik beetje zoekende ben in de maat heb ik ondertussen al zoveel terug moeten sturen dat ik er helemaal klaar mee ben hahaha. Dus hier voornamelijk jurkjes, en een legging die nog wel goed past 😅

4 jaar geleden

Reactie op Audreyx0

Ik ben nu 21 weken en heb eigenlijk echt een zwangerschapsbroek nodig. Tot ...
Mischien de C&a of lidl shop nog, ik zelf gebruik nu voor mijn werk de zwangerschapbroeken van de lidl en heb nog niet eerder broeken gehad die zo lekker zitten en ook nog eens goedkoop en kwaliteit is goed! Succes nog met de zoektocht😉

4 jaar geleden

Reactie op Audreyx0

Asos heeft veel! En niet heel duur! Deze is super fijn https://www.asos.com/nl/prd/12958915?acquisitionsource=pasteboard

4 jaar geleden

Ik heb net een hele bestelling gedaan bij ASOS. Ik ben benieuwd! 😁

4 jaar geleden

Reactie op Audreyx0

Ik weet niet of je een h&m bij jou in de stad hebt, maar in de winkel hangen nog maten die online al zijn uitverkocht! Zo ben ik aan mijn zwarte (zwangerschaps)werkbroek gekomen

4 jaar geleden

Reactie op Audreyx0

Ik had dit probleem ook. Heb eerst een dikke zwangerschapspanty bij de Hema gehaald zodat ik die onder een jurkje kan dragen ipv een broek. Mijn schoonouders werken in een kringloopwinkel en hebben 2 zwangerschapsbroeken voor me van de winkel meegenomen. Zijn echt mooi en kaartje zat er nog aan. Misschien dus ook een idee om even bij een tweedehandswinkel te kijken, voordat je eventuele bestelling van andere winkels binnen is. Bij bonprix hebben ze trouwens ook hele leuke zwangerschapskleding. Duurt alleen 3 weken voordat het er is...