11 Reacties

2 jaar geleden

Toen ik geen kind had, vond ik dit echt vreselijk, ook bij andere bijvoorbeeld 😬. Nu maakt het me echt niet uit, laatst een hele modderpoel gemaakt in zn zandbak en toen zo het huis in, op de bank en al 🤣. Ik zeg altijd voetjes vegen en handjes schoonmaken als je naar binnen komt en dit doet hij ook, uiteraard zit hij nog helemaal onder dan! Op zanderige dagen, stofzuig ik soms tussendoor n keertje extra, heb een fijne steelstofzuiger!

2 jaar geleden

Een zandbak is erg leuk bij een ander maar die komt er bij ons thuis zeker niet😅

2 jaar geleden

Ik hou er ook niet zo van hoor maar dwing mezelf wel om er niet een ding van te maken😅 dan maar savonds alweer die zuiger door het huis, tenslotte ben je met 10 minuten ook weer klaar😉

2 jaar geleden

Hier ook geen zand…. Lawaai dingen enzo maken mij helemaal niks uit. Niets is mij te gek maar zand wel. Ik sla ook even over 🤣

2 jaar geleden

Zowel mijn man en ik zijn ook echt allergisch voor zand. Bij het KDV speelt ze op dit moment iedere dag in de zandbak en dat is heerlijk voor haar natuurlijk, maar al dat zand... mijn god. In haar kleding, luier, oren, overal zit zand! Met als resultaat dat ook de autostoel of kinderwagen, het huis, het ligbad, de bank etc onder het zand zit 😵‍💫 Bij warm weer kleed ik haar thuis bij de voordeur al uit. Romper en luier doe ik binnen op het aankleedkussen zonder hoes. Kleren klop ik buiten uit. Als het echt overal zit, linea recta door naar de badkamer.. ( meteen 1 van de weinige momenten dat het voordelig is dat onze dochter nog niet loopt). Daarna aankleedkussen uit kloppen buiten en afnemen en minimaal even de hal en woonkamer stofzuigen. Ik vind haar heeeeel lief, maar thuis krijgt ze geen zandbak. Tot groot ongenoegen van de oma's trouwens 😅🤐

2 jaar geleden

Ah, ben blij dat er herkenning is! Ik probeer m’n ‘zandfrustraties’ ook vooral bij mezelf te houden en m’n zoon er niet mee te belasten. Hij kan er immers niks aan doen dat ik er niet zo dol op ben. Het grappige is dat ik als klein kind zelf ook altijd in de zandbak zat. M’n ex-stiefzoon mocht geen zandbak van z’n vader, omdat m’n ex nog vele malen erger is met antipathie tegen zand en dat vond ik zooo zielig dat hij geen zandbak mocht😅 en gek genoeg had ik er toen ook geen last van als er ergens zand lag.

2 jaar geleden

Hahaaa mijn man kan er ook heel moeilijk mee om. We hadden eerst een schelp waar de kinderen in konden zitten. Maar nu hebben we een soort van zandtafel. Kinderen spelen staand. Minder zand in de kleren, enkel nog aan de handen en op de grond 🙈 (maar daar moet m’n man dan maar mee leren leven)

2 jaar geleden

Ooh.. had hier nog helemaal niet over nagedacht 😳🙈 ik ging morgen een zandbak voor haar kopen 😅 nou doen we dus niet haha 😂

2 jaar geleden

Hier komt ook geen zandbak 🤭 Hij mag bij de gastouder lekker in het zand spelen 😂 Ze maakt hem altijd goed zandvrij dus bij thuiskomst ook geen zand in huis 👌🏼 Ik word soms al gek van alle kruimels van crackers enzo laat staan dat er ook nog zand bij komt 😱 Dat trek ik echt niet 🫣🙈

2 jaar geleden

Reactie op Proudmom123

Ooh.. had hier nog helemaal niet over nagedacht 😳🙈 ik ging morgen een zan ...
Valt hier best mee hoor. Wij hebben een zandbak en soms ligt er een beetje van haar schoenen in de woonkamer, snel stofzuigen en het is in 2min weg.

2 jaar geleden

Hier ook. Op het balkon, 1 dag zo'n schelp. Werkte idd voor geen meter. Niet meer gezellig buiten spelen/zitten, al die zand ellende. Wij hebben de zandbak weg gedaan.