9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gevraagd bij de babyplanet en alle plankjes van Joolz passen op elke wagen van Joolz..

2 jaar geleden

Wil deze ook volgen😊 moet er volgend jaar ook een aanschaffen

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ik heb gevraagd bij de babyplanet en alle plankjes van Joolz passen op elke ...
Ja maar daar kunnen ze alleen op staan en ik wil er eentje waar ze ook op kan zitten

2 jaar geleden

De kid-sit is geloof universeel voor kinderwagens. Misschien kun je daar eens naar kijken of het past/wat je voor je is.. wij hebben een mutsy kinderwagen en dit gaat perfect. Moet er wel bij zeggen dat zitten mij ook ideaal leek alleen m'n dochter gaat dan huilen en wil er niet op 😪 zitje eraf gehaald zodat ze makkelijker kan staan en ze is helemaal blij en wil graag de hele tijd op het plankje staan. Kan ze gelijk af en toe naar d'r zusje kijken in de kinderwagen haha. Dus achteraf had ik beter een goedkoper staanplankje kunnen kopen 😅🤣 maargoed de keuze hebben we mocht ze het uiteindelijk toch willen. P.s. je kan ze zowel nieuw als op marktplaats kopen. Staan er geloof ik redelijk veel op 😉

2 jaar geleden

Reactie op Babytweeontheway

De kid-sit is geloof universeel voor kinderwagens. Misschien kun je daar ee ...
Wat super! Ik zie ze nu in de aanbieding. Hier had iemand het gisteren over zodat je het door aan trek strips kunt verstellen. Heel handig! Ga ik zeker even naar kijken. De reden waarom we echt een zit gedeelte willen hebben is omdat onze dochter bijna 22 maanden is en pas net los gaan lopen is. Ze loopt dus nog geen hele stukken alleen en is nog wat onzeker/wankel dus liever de gok niet nemen.

2 jaar geleden

Ik heb de joolz day3

2 jaar geleden

Stoeltje kan er ook af dan kunnen ze gewoon staan en het zitje heeft een kleine rugleuning en een riempje. Foto hieronder zie je hoe mijn zoontje achter de wagen zit

2 jaar geleden

Reactie op Mandyl

Ik heb de joolz day3
Dat ziet er leuk uit! Ik wil ook zoiets maar ik vraag me dus af (ben maar 1.58m). Buig jij je heel erg over je zoon heen? Is het handig??

2 jaar geleden

Dat ziet er leuk uit! Ik wil ook zoiets maar ik vraag me dus af (ben maar 1 ...
Haha ik ben ook precies 1,58 😅 gewoon de duwstang op z’n hoogst en het plankje zover mogelijk naar links en de duwstang zover mogelijk rechts vasthouden gaat prima 👍🏼 want dan loop je net naast het plankje . ik heb zelfs altijd de hond nog mee aan de lijn