18 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon, geboren 9-10-2020, niet meer sinds een paar maanden. Vanaf december zo ongeveer.

één jaar geleden

Yes elke middag. Af en toe een zondag niet

één jaar geleden

Ja! Onze zoon van 21 oktober slaapt de hele middag nog weg. Minimaal 2 uur maar heel vaak ook nog een uur langer. Hij is heel ondernemend en heeft het slaapje ook echt nog nodig. Wij gaan hem dus voorlopig ook zeker niet afbouwen🤭

één jaar geleden

Onze dochter van aug 2020 (uitgerekende datum okt 2020) slaapt ook nog bijna elke dag. Zeker 2u maar soms langer.

één jaar geleden

Nope mijn zoontje van 30-09-2020 al een tijdje niet meer

één jaar geleden

Hier slaapt onze dochter ook nog in de middag het ligt aan wat ze die ochtend heeft gedaan hoe lang ze slaapt . Als ze van de peuterspeelzaal af komt slaapt ze zeker 2 uur als ze gewoon thuis heeft gespeelt 45 minuten tot een uur

één jaar geleden

Wisselend. Als we thuis zijn leg ik haar wel altijd op bed. Ene keer rust ze alleen, andere keer slaapt ze 45 min. Soms zelfs 2,5 uur. Geen peil op te trekken 🙈 Als we weg gaan, slaat ze ook met gemak haar slaapje over en op de opvang slaapt ze ook vaak niet: te veel prikkels om zich heen…

één jaar geleden

Hier geen middag slaapjes meer..stopte vlak voor hij 2 werd. Is van 11-10-2020

één jaar geleden

Hier is het wisselend, soms bijna een week niet en dan weer dagen achter elkaar wel. Ik leg hem wel iedere middag op bed en dan merk ik wel wat er gebeurd. Nog wel maximaal 45 minuten slapen, anders is hij ‘s avonds te lang bezig om in slaap te komen. Hij is van 15-10-2020

één jaar geleden

Onze dochter van 4-10-20 slaapt al een tijdje niet meer in de middag.

één jaar geleden

Onze dochter slaapt iedere dag nog wel zeker 2 uur 😊

één jaar geleden

Hier wel. Zoon van 9-10-2020. Meestal 1uur en 15/20min. Maximaal 1,5 uur

één jaar geleden

Gemiddeld nog zo’n 3,5u per middag 💤

één jaar geleden

Afhankelijk van hoe druk hij is en of hij aangeeft moe te zijn. Overigens merk ik wel dat als hij in de middag slaapt, hij in de avond moeilijk in slaap komt. Hij is van 18-10-2020.

één jaar geleden

Onze zoon 2/10/2020 slaapt op school soms wel (1,5u) en soms zegt hij niet moe te zijn en dan doet hij geen dutje. In weekend is het ook soms wel en soms niet.

één jaar geleden

Reactie op CheyenneM

Afhankelijk van hoe druk hij is en of hij aangeeft moe te zijn. Overigens m ...
Hier precies hetzelfde. Zoontje ook van 18-10-2020

één jaar geleden

Mijn dochter is nu 2 jaar en 8 maanden. Ze heeft nog een middag slaapje wat ze ook echt nog nodig heeft. Maar is niet altijd makkelijk. Sommige dagen slaapt ze niet. Maar dan is ze ook echt druk van oververmoeidheid en overprikkeld. En dat uit ze in heel druk zijn.

één jaar geleden

Ja hier zoontje die in oktober 3 word. Slaapt tussen een uur en twee uur nog smiddags