11 Reacties
één jaar geleden
Ja hier en 24 weken zwanger van de 2de dus mama heeft het er zwaar mee 😭🤣.
Thuis krijg hem in de middag niet meer naar bed, bij de gastouder gaat hij wel nog 2 dagen in de middag voor n uurtje.
Soms valt hij thuis op de bank of in de auto even in slaap, vaak is dit dan na 2 uur wat dus vervelend is voor zn avond bedtijd, dus laat ik hem meestal maar n half uurtje slapen.
Laatst 2 weken zonder dutje en alles prima, afgelopen week weer heel snel moe 🤷🏻♀️.
Onze dagen zijn van 06.30/07.30 tot 18.30/19.30, is dan een beetje afhankelijk van de nacht (word weer vaker wakker), hoe vroeg hij wakker is en of hij een dutje heeft gedaan 😊
één jaar geleden
Ja hoor net na zijn 2 de verjaardag dat hij echt niet meer wilde. Verder geen problemen met de hele dag wakker zijn
één jaar geleden
Onze meid sinds vorige week. Ze gaf idd steeds meer weerstand en het was steeds een hele opgave om haar in de middag te laten slapen omdat ze niet wilde. Ze gaat nu wat vroeger naar bed en slaapt in 1 ruk door. Ze is verder vrolijk en niet lui. Ze geeft wel met bedtijd aan dat ze naar bed wil. Dit was eerst ook een heel ding en nu gaat ze liggen en slaapt.
één jaar geleden
Ja, maar de dag erna helemaal kapot :). Ik lig er altijd bij, soms even mopperen en even weglopen(verschrikkelijk voor haar). Dus als ik daarna terug kom gaat ze lief slapen... maar heeeeel soms dus niet en dan dus maar niet.
één jaar geleden
Hier wisselt het enorm.
Hij heeft het echt nog wel nodig, maar soms past hij er echt voor om te gaan slapen.
Ik heb het zelf vooral in het weekend dat hij wakker blijft. Hij gaat wel altijd naar bed toe, maar dan ligt hij gewoon te kletsen. En op een ander moment slaapt hij ineens wel
één jaar geleden
Hier al sinds z'n 2e verjaardag gestopt. Geen problemen met de dag doorkomen en slaapt lekker uit😊