5 Reacties
2 jaar geleden
Hoi hoi ,
Mijn dochter is bijna 22 maanden. Die heeft een tijdje moeite gehad met slapen waardoor ze niet sliep overdag en s avonds laat ging slapen . Nu merk ik heel erg aan der dat ze haar middag slaapje nodig heeft maar max tot 14:30 / 15:00 als ze tot later slaapt dan slaapt ze in de avond niet en ze moet ook echt rond 19:15 naar bed toe anders is het feest tot laat en dan word ze in de ochtend ook eerder wakker !
Het kan ook zijn dat je zoontje zich erg aan het ontwikkelen is waardoor de slaap der onder lijdt !
Succes 🍀
2 jaar geleden
Onze dochter spookte de laatste 5 weken ook 's avonds. Lag er om 18.45 in en sliep niet voor 21.00 uur met een hoop protest en was wel haar gebruikelijke 06.00 uur wakker. Ze slaapt echter nog 1,5 a 2 uurtjes 's middags en heeft dat ook echt nodig om de dag vol te houden.
Omdat we het gedoe 's avonds zat waren hebben we de laatste 3 avonden geprobeerd na het eten nog met haar te fietsen en haar pas rond kwart voor 8 op bed te leggen. Gevolg was dat ze vrijwel meteen sliep, we haar 's nachts niet hebben gehoord en ze tot ongeveer 06.30 slaapt. Hier lijkt het dus gewoon een andere/nieuwe slaapbehoefte. Wie weet het uitproberen waard?
2 jaar geleden
Het is warm... veel kindjes slapen slechter. Als je kind nog 1 tot soms 3 uur slaapt, dan zou ik het echt niet wegnemen. Hij heeft het overduidelijk nodig. En niet slapen garandeert geen betere nachten. Hier worden ze dan heel onrustig
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Het is warm... veel kindjes slapen slechter. Als je kind nog 1 tot soms 3 ...
Ja alleen zitten we al 2 a 3 maanden zo te tobben.. 😅
2 jaar geleden
Reactie op Julia-JCC
Onze dochter spookte de laatste 5 weken ook 's avonds. Lag er om 18.45 in e ...
Ja probeer hem nu ook inderdaad pas rond 19.45 a 20.00 op bed te leggen, dan duurt het minder lang, hij wilt ook gewoon heel graag nog even knuffelen