54 Reacties

4 jaar geleden

Het hoeft maar 1 plasje per dag te zijn toch?

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Het hoeft maar 1 plasje per dag te zijn toch?
MIJ was verteld dat je de hele dag door gewoon kon opvangen.

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Het hoeft maar 1 plasje per dag te zijn toch?
Nee alles opvangen wat lukt. Ze hebben echt heel veel urine nodig voor 1 spuit pregnyl. Ik heb het helaas jaren moeten gebruiken. Ik wacht eerste echo af en dan meld ik mij aan.

4 jaar geleden

Reactie op Wendyarnaud

Nee alles opvangen wat lukt. Ze hebben echt heel veel urine nodig voor 1 ...
Ah oke. Nou ik ben veel thuis dus dat moet vast goedkomen 馃槉 ik start aanstaande maandag

4 jaar geleden

Gisteravond de uitleg gehad. Ik deed de deur open en is gewoon een bekende van ons馃槺馃ぃ Erg fijn gesprek gehad dus en nog even nadrukkelijk gezegd dat nog NIEMAND het weet!馃槄..

4 jaar geleden

Gisteren intake gehad was ook ontzettend gerustgesteld dat de test nog in orde is. As dinsdag de eerste echo met 8+1. En as woensdag komt het eerste kratje om deel te nemen!. Super mooi om dit te mogen doen.

4 jaar geleden

Bij mij ook gister langs geweest en inderdaad een heel fijn gesprek ook gehad. Ik ga het gewoon proberen en zie wel wat ik er zelf van vind, het enige is dat ik nu zo moe en misselijk ben dat ik er niet aan moet denken om mijn urine over te gieten... Maar hopelijk voel ik me snel beter. Ik doe het echt voor het goede doel!

4 jaar geleden

Ik weet pas kort dat ik zwanger ben, maar ik ga me zeker aanmelden! Ik ben zelf ook door fertiliteitsbehandelingen zwanger geraakt, dus het voelt alsof dit het minste is wat ik terug kan doen!

4 jaar geleden

ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook mee gedaan en alles wat lukt is meegenomen! ik probeerde zoveel mogelijk op te vangen. wel een beetje gedoe maar toch ook mooi dat iemand anders dankzij dat gedoe misschien ook het mooiste wat er is mag krijgen! woensdag komt ze langs.

4 jaar geleden

Ik doe ook mee

4 jaar geleden

Ik doe mee voor de 5e keer.

4 jaar geleden

Ik heb mij gister aangemeld en kreeg vandaag een appje voor een afspraak.

4 jaar geleden

Ik heb mij ook hiervoor opgegeven, ik heb er nog geen ervaring mee, eerste zwangerschap en dinsdag komen de 1e flessen. Normaal geef ik altijd bloedplasma bij de bloedbank, dat is nooit fijn die naald, maar dan weet ik dat ik het voor een goed doel doe en dat degene die het krijgen veel meer trouble hebben. En dat is in dit geval ook.

4 jaar geleden

Ik heb er al 2 keer aan meegedaan! Beide keren vanaf de 6e week van de zwangerschap. Het is niet echt een gedoe het is maar net hoe fanatiek je er in bent! Aan het begin deed ik echt mijn best om zo veel mogelijk urine op te vangen en dat veranderde later naar ik doe het hoe het mij uitkomt! Alle kleine beetjes helpen! En als je door zo iets kleins mensen aan hun kinderwens kan helpen is dat toch heel mooi. Nu wacht ik nog even met aanmelden omdat mijn vorige zwangerschap een miskraam werd. Maar als de 8 weken echo goed is doe ik voor de 3e keer gewoon weer mee.

4 jaar geleden

Ik kan vanaf vandaag gaan beginnen!馃槉

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gedaan! Ik vond het niet veel moeite hoor. Ik had de flessen in de badkamer staan en deed alleen mijn ochtendurine erin en de urine voor het slapen gaan. En dat 4 dagen in de week, valt goed mee! Zeker als je weet dat er mensen mee geholpen zijn! Ik ga me deze week aanmelden om weer mee te doen!

4 jaar geleden

Reactie op Aimee95

Ik kan vanaf vandaag gaan beginnen!馃槉
Ik ook vandaag!

4 jaar geleden

Ik spaar bijna al mijn urine als ik thuis ben. Ik heb het zelf nodig gehad om zwanger te worden en vind het fijn om dit ook terug te kunnen doen. Plassen moet je toch. Kan staat naast het toilet en die hou je er onder. Ze zeggen zelf elk beetje helpt dus als doe je alleen je ochtend urine erin, zijn ze al geholpen. Het is maar net wat je een gedoe vindt.

4 jaar geleden

Ik ben er deze week mee begonnen. Word wel erg misselijk van de lucht steeds, maar heb dat er wel voor over om een ander ook te helpen zwanger te worden. Vond het eerst ook lastig, maar sinds gister wel echt de handigheid erin gekregen. Ga gewoon op de wc zitten en doe eerst dat ding in de pot( houd het wel vast nog) en dan plassen. Gaat prima nu馃檪

4 jaar geleden

Heb mij vorige week donderdag aangemeld. Hoe snel hoorden jullie iets na aanmelding?