14 Reacties
2 jaar geleden
Ja hier ook echt een ding hoor! Mijn man heeft ook best lange tijd met een burn out gezeten waardoor alles op mijn schouders terecht kwam/komt. Ik weet ook nu gewoon niet meer hoe het moet ofzo😅
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Herkenbaar 🙋🏼♀️ Nu ben ik ook alleen, dus dat maakt het sowieso al lasti ...
Dit heb ik idd ook!
Ben blij als ik ‘s avonds lekker op de bank zit en moet er dan eerlijk gezegd dan ook niet aan denken dat er dan nog iemand op bezoek komt.
Mijn zoon heeft wel een paar keer bij mn ouders geslapen, omdat ik een verjaardag had.
En dat vinden m’n ouders ook leuk en prima, maar gek genoeg voel ik me toch wat bezwaard om aan hun te vragen of hij daar kan slapen, omdat ik iets ‘leuks’ ga doen.
Binnenkort allerlei dingetjes van m’n werk (iets met ‘nu kan het weer’), moet nog maar even zien hoe ik dat ga oplossen
2 jaar geleden
Reactie op Wendy91
Ow zo herkenbaar. Ik ging vorig weekend voor het eerst naar een musical met ...
Ja precies steeds vragen of alles goed is in plaats zelf even genieten😅
2 jaar geleden
Reactie op Lynn82
Herkenbaar 🙋🏼♀️ Nu ben ik ook alleen, dus dat maakt het sowieso al lasti ...
Pff zo ja inderdaad. Ik ben ook blij als mijn dochter slaapt en gewoon even op de bank kunnen zitten.
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Dit heb ik idd ook!
Ben blij als ik ‘s avonds lekker op de bank zit en moe ...
Ja wij gaan vanavond ook even iets doen en dan is mijn dochter bij mijn ouders. Opzich prima natuurlijk. Maar mijn dochter heeft last van verlatingsangst en slaapt al zeker 2 maanden niet in haar bedje maar bij ons in bed. Bij mijn ouders wilt ze ook niet in haar bedje wat het zo moeilijk maakt omdat ze dan wel heel moe is. En dan wil je het ook niet te laat maken enzo.
2 jaar geleden
Haha ja ik denk dat ik nu 2x van haar weg ben geweest in 17 maanden. Ik vind het helemaal niets om zover haar te gaan, maar ik wil heeeel soms dingen doen waar zij niet bij kan zijn. Maar ja ik stel ze dus wel heel erg uit of heb een excuus waardoor het toch niet door gaat...oepsss
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Dit heb ik idd ook!
Ben blij als ik ‘s avonds lekker op de bank zit en moe ...
Hier helaas geen ouders waar hij zou kunnen slapen. Weet zeker dat hij altijd bij mn broer zou kunnen slapen, maar ook dat is nog niet gebeurd. Heb hem toch het liefste dicht bij mij in de buurt. Ergens voel ik me al schuldig dat hij 3 dagen naar gastouder gaat omdat ik moet werken. En hij heeft het daar super naar zn zin, maar ik blijf dat toch lastig vinden 🤷🏼♀️ De overige dagen wil ik dan ook echt in hem investeren.
2 jaar geleden
Ik vind het juist heerlijk om soms even geen mama te zijn, haha! Geniet volop van onze kleine man maar ik vind het echt heel belangrijk om soms ook iets voor mezelf te doen. Doe het niet vaak, hij is nu anderhalf en manlief en ik zijn 2x een nachtje weg geweest zonder die kleine. En in het weekend spreek ik soms af met vriendinnen, dan is die kleine bij mijn man. En als hij met vrienden afspreekt is hij bij mij.
2 jaar geleden
Ik heb dit heel erg in het weekend. Ik ben dan blij dat we als gezin met z'n drieën zijn dat ik dan ook echt niet weg ga met vriendinnen ofzo of even ga shoppen ofzo. Ik ben gewoon altijd thuis. Ik vind het ook veel fijner om met z'n drieën te zijn. Ik ben fulltime moeder en ben dus ook altijd met m'n dochter geweest. Deze week ga ik voor het eerst starten met een oppas aan huis. Dan ga ik dus ook iets voor mezelf doen in de tijd dat de oppas er is... Ik weet nog niet zo goed wat precies 🤔. Ik denk even lekker shoppen ofzo.
2 jaar geleden
Ik heb dit heel erg in het weekend. Ik ben dan blij dat we als gezin met z' ...
Dat is spannend voor de eerste keer. Ik hoop dat je even lekker ka. Genieten.
Ik vind het ook heerlijk om gewoon thuis te zijn. Ik ben ook wel een huismus. Ergens heen gaan vind ik leuk maar ik ben niet echt een feestganger. Mijn man wel. Maar iets samen doen vind ik wel leuk.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Dat is spannend voor de eerste keer. Ik hoop dat je even lekker ka. Geniete ...
Het zal wennen zijn zo even zonder m'n dochter, en als het me toch niet echt bevalt, misschien dat het dan nog wat langer tijd nodig heeft. Deze fase zal toch ook vanzelf wel weer veranderen als ze weer groter worden, als ze bvb naar de peuterspeelzaal gaat. Dan ben je vanzelf ook echt alleen.
Ik vind samen met m'n man en dochter dingen doen in het weekend ook heel erg leuk hoor! Dan ga ik ook niet alleen met m'n dochter er opuit of hij alleen met haar. Tot nu toe alltijd met z'n drieën quality time 💖. Genieten!