17 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg graag even mee ik zit precies in dezelfde situatie namelijk 🥴

2 jaar geleden

Ja ook in die fase beland!!

2 jaar geleden

Hier ook...

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde een aantal weken, voornamelijk met eten en naar bed gaan.

2 jaar geleden

Mijn dochter beantwoord ook elke vraag met nee. Broodje eten nee Haren kammen nee Ga je spelen nee

2 jaar geleden

Same… zegt op alles nee zelfs als hij t wel wil 🤷🏼‍♀️🤭

2 jaar geleden

Wij zitten juist in de ja fase. Alles is ja 🤷🏻‍♂️ en de die fase. Is soms ook een lastige combi. :” die” :” wil je die?” :”ja” om zich dan vervolgens ter aarde te storten en te brullen 🤔

2 jaar geleden

Hier ook hoor! Kyan is net anderhalf, maar het lijkt wel 2 is nee-fase

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Wij zitten juist in de ja fase. Alles is ja 🤷🏻‍♂️ en de die fase. Is soms ...
Lekker tegenstrijdig

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Wij zitten juist in de ja fase. Alles is ja 🤷🏻‍♂️ en de die fase. Is soms ...
Ja dat ter aarde storten en brullen…jeetje wat een rot iets is dat zeg!

2 jaar geleden

Hier ook, alleen zegt ze nog geen nee...maar het gedrag is: je kunt mijn rug op mama...doei

2 jaar geleden

Yes, onze kleine dame zit sinds 2 weken ook echt in 'nee' fase. Werkelijk alles is nee en er wordt ook om bijna alles dramatisch gehuild 😅

2 jaar geleden

Hier ook ...

2 jaar geleden

En vooral nee zeggen als hij ja bedoeld, handig! Gelukkig zit er soms nuance in zijn nee of geef ik het object aan hem en slaat hij het weg of pakt het aan…

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

En vooral nee zeggen als hij ja bedoeld, handig! Gelukkig zit er soms nuanc ...
Vooral dat ook inderdaad… 🤷🏻‍♀️🤭

2 jaar geleden

Jep, hier ook. De ‘NEE, neee, neeeeeeee fase’ 😅

2 jaar geleden

Ja same same! Bij ons is het ook Ja en Nee. Dus ze geeft ook aan als ze iets wel wilt met Ja. Dat nee gebruikt ze voor, kom je je luier verschonen en alle dingen die ze nu niet wil. Volgens mij past het wel bij de leeftijd dat ze doorkrijgen hoe ze situaties kunnen beïnvloeden. Met 2 komt vooral een de emotionele ontwikkeling er meer bij kijken dacht ik.