15 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een Luvion babyfoon waar je een muziekje aan kan zetten, dat hebben wij gedaan en werkt tot nu toe goed
één jaar geleden
Wij hebben een Luvion babyfoon waar je een muziekje aan kan zetten, dat heb ...
Hebben wij ook maar werkt niet altijd als ze eenmaal staat
één jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Hebben wij ook maar werkt niet altijd als ze eenmaal staat
Dat is balen.. en gewoon aan laten staan? Dus aanzetten als ze ligt en dan aan laten. Dat doen wij nu bewust
één jaar geleden
Totnutoe wel redelijk geluk met onze slechte slaper, wie na 7dagen ein-de-lijk beter te pas is (dubbele oorontsteking&luchtweginfectie)😅.
Uitgeslapen tot 10:00, dus dutje van 14:00-16:30...
Met dit soort dagen houden wij ons niet zo aan vaste bedtijd(19:00) maar kijken we gewoon naar wanneer ze moe wordt/zelf aangeeft.
Dit was nu al om 19:30... Boven tóch beetje bangig van de harde knallen dus lekker in mama's grote bed, kwam moeilijk in slaap dus er lekker naast gaan liggen totdat ze sliep...
Tot nu toe slaapt ze door de hardste knallen!
Mocht ze toch (klaar)wakker worden, mag ze mee naar beneden, of uit het raam kijken, of wat ze zelf wil...
Het is voor die kleintjes maar een gekke dag, denk ik dan maar... 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Mijn zoon sliep pas om 22:30 uur. Lag al vanaf 19:45 uur met hem in mijn bed omdat hij in zijn eigen bed alleen maar lag te huilen.
Bij mij in bed is hij uren bezig geweest om in slaap te vallen, hij was echt op zoek naar een plek dat hij zo min mogelijk last van het geluid had. Ik snap het ook wel dat het slapen niet ging, ook erg onrustig op straat.
Morgenavond zal hij wel weer lekker gaan slapen vermoed ik😉
één jaar geleden
Mijn dochter was heel onrustig en uiteindelijk toch wakker geworden vlak voor 12 uur. Dus haar meegenomen naar beneden en hebben we samen naar het vuurwerk gekeken wat ze heel mooi vond. Nu is ze van alle indrukken zo uit haar doen en wil ze niet slapen. Best vermoeiend als je zelf ook dood moe bent. Vanavond zal ze wel goed slapen hoop ik
één jaar geleden
Nou, angst voor vuurwerk gekregen blijkbaar. Hij gaat gewoon niet alleen zolang er nog geknald wordt op straat.
Afgelopen nacht heeft hij bijna niet geslapen (ik dus ook niet), hij lag bij mij in bed en eigenlijk wil ik dat hij lekker gaat slapen in z’n eigen bed.
Ik ken m’n zoon een beetje en ik ben bang als ik vanavond weer toegeef dat hij in mijn bed mag slapen, dat ik weer tijden zoet ben om hem in z’n eigen bed te laten slapen.
Iemand die dit herkend? En hoe gaan jullie hiermee om?
één jaar geleden
Reactie op Lotje6
Gewoon even laten huilen en krijsen.. Geeft vanzelf op en gaat wel slapen
Denk niet echt dat dit de oplossing is.. kan ook zijn dat het vuurwerk heel veel impact heeft gemaakt en wat bang is.. wij zijn sowieso niet van het laten huilen, ja af en toe even en dan laten we hem merken dat we er zijn, halen hem er nooit uit omdat dit weer voor problemen kan zorgen voor later, dus vooral vasthouden aan routine etc.
één jaar geleden
Reactie op Pink27
Nou, angst voor vuurwerk gekregen blijkbaar. Hij gaat gewoon niet alleen z ...
Heb je een muziekdoos? Of een babyfoon met muziek? Hier werkte het afgelopen nacht om die aan te zetten