417 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Ik heb net zelf gebeld (na 9 werkdagen) het ging naar erarmus mc. En ze had ...
Gelukkig is alles goed bij jullie 🥰

4 jaar geleden

Ik heb de test ook gedaan met neven bevindingen ik dacht als ik het doe dan maar alles 🙈Vrijdag geprikt en vandaag de uitslag gekregen dus precies een weekje dat alles goed was 💕

4 jaar geleden

Jaaa hier ook een goede uitslag zo opgelucht. Alle andere ook gefeliciteerd ❤

4 jaar geleden

Fijn!! Hier ook alles goed met nevenbevindingen. Dat maakte het wel spannend vond ik.

4 jaar geleden

Gisteren telefoontje gehad van mijn verloskundige. Uitslag van Niptest was goed, niks gevonden ☺️ Wel een snelle uitslag, heb me afgelopen maandag geprikt. Nu het 20 weken echo plannen 😍

4 jaar geleden

Reactie op Debbie89

Gisteren telefoontje gehad van mijn verloskundige. Uitslag van Niptest was ...
Wat fijn!! Heb je met of zonder nevenbevindingen gedaan? ( als ik vragen mag) 😊

4 jaar geleden

Ik moet a.s woensdag doorgeven wat wij willen. We willen wel graag de NIPT doen, maar twijfelen ook erg over wel of geen nevenbevindingen. Als je het wel doet en de uitslag is goed, weet je ook echt dat alles goed is Er kn natuurlijk ook iets uitkomen waar je niet veel mee kunt. Kunnen ze dan wel aangeven in hoeverre het ‘ernstig’ is ofzo? Wat doen jullie?

4 jaar geleden

Reactie op 20oktober20

Ik moet a.s woensdag doorgeven wat wij willen. We willen wel graag de NIPT ...
Wij hebben zonder nevenbevindingen gedaan. Heel lang met de verloskundige gepraat.. en wij hebben nav haar info besloten het niet te doen. Zij gaf ook aan dat je dan om te weten wat er is ( en heel vaak is het niks en zit je in de stress voor niks ) de vlokkentest of vruchtwaterpunctie moet doen en die brengen zoveel risicos met zich mee. Voor ons persoonlijk zijn de 3 dingen waar ze op prikken het allerbelangrijkste. Maar je moet doen waar JIJ je goed bij voelt en niet wat andere zeggen... mijn gevoel zei die 3 zijn genoeg en bij mn partner ook..

4 jaar geleden

Ik dacht..ik ga voor de nipt test..dan ook alles of niets weten..dus ook de nevenbevindingen. Afgelopen donderdag de uitslag gekregen, en alles was goed, ook geen nevenbevindingen 🙂

4 jaar geleden

Reactie op 20oktober20

Wat fijn!! Heb je met of zonder nevenbevindingen gedaan? ( als ik vragen ma ...
Zonder gedaan, op andere forums gaven mensen aan dat mocht er iets uit de niptest komen zonder neven dan gaan ze natuurlijk verder onderzoeken. En er komt ook veel meer stress bij vanwege het lang wachten. Maar aangezien coronacrisis had het neven wel gekund omdat we niet zo lang hoefde te wachten ☺️ maar ja dat weet je van tevoren niet.

4 jaar geleden

Ik met nevenbevindigen gedaan..heel spannend met wachten, maar nu goede uitslag binnen is..dubbel blij..

4 jaar geleden

Ik heb vandaag bloed laten prikken en gekozen voor de NIPT test mét nevenbevindingen. Hopelijk komt de uitslag een beetje snel. 🤞🏻

4 jaar geleden

Vanochtend de NIPT met nevenbevindingen geprikt. Nu wachten op de uitslag. Hopelijk is die er snel !

4 jaar geleden

Vandaag (8 dagen na bloedafname) gebeld door de VK, alles zag er goed uit! Ben getest via emc

4 jaar geleden

Reactie op Vdvsm

Vandaag (8 dagen na bloedafname) gebeld door de VK, alles zag er goed uit! ...
Wat fijn!! 😊

4 jaar geleden

Ik heb vandaag bloed geprikt voor NIPT zonder nevenbevindingen. Nu wachten op de uitslag!

4 jaar geleden

Wij moeten de NIPT opnieuw doen. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Vdvsm

Vandaag (8 dagen na bloedafname) gebeld door de VK, alles zag er goed uit! ...
Wat fijn! Ik ben ook getest door EMC wacht nog op de uitslag ben echt benieuwd hoe lang het duurt 😅

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen woensdag in Maastricht geweest voor t bloedprikken voor Nipt met nevenbevindingen. We wilden liever alles checken. Vandaag via de verloskundige de uitslag. Alles goed gelukkig!

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Wij hebben zonder nevenbevindingen gedaan. Heel lang met de verloskundige g ...
Wij hebben dat ook gedaan, precies om dezelfde redenen.