417 Reacties

4 jaar geleden

Vorige week donderdag bloed laten prikken en vanochtend de uitslag gekregen, alles was goed 😊🥰

4 jaar geleden

Allemaal goed nieuws! Wat fijn voor jullie!!

4 jaar geleden

Vorige week maandag nipt met nevenbevinding gedaan vandaag ontvangen antwoord alles is bij beide goed 😊

4 jaar geleden

Op 3 april bloed geprikt en zojuist een email dat alles goed is! We hadden NIPT+ nevenbevindingen laten onderzoeken.😃

4 jaar geleden

2 April NIPT + neven bevindingen laten onderzoeken, vandaag belletje dat alles helemaal in orde is. Wat zijn we blij! 🥰

4 jaar geleden

Iemand hier in België laten doen? Hoelang moeten wachten op resultaat? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Marrie14

Wij moeten de NIPT opnieuw doen. Iemand hier ervaring mee?
Ja wij! Ik kreeg gister een telefoontje dat het mislukt is. Hopen dat het nu wel lukt.

4 jaar geleden

Reactie op LienTim

Iemand hier in België laten doen? Hoelang moeten wachten op resultaat? 😊
Ik heb 1 april bloed laten prikken en gisteren ( 8 april ) resultaat gekregen omstreeks 15u. Alles perfect en we verwachten een meisje! 💛

4 jaar geleden

Reactie op verstraete93

Ik heb 1 april bloed laten prikken en gisteren ( 8 april ) resultaat gekreg ...
Ik 2 april dus verwacht vandaag antwoord! Ben zo benieuwd 😄.. Oh wat leuk dat alles goed is! 😊

4 jaar geleden

Reactie op verstraete93

Ik heb 1 april bloed laten prikken en gisteren ( 8 april ) resultaat gekreg ...
Ale ik heb 2 april bericht gehad van Leuven dat alles goed ontvangen was.. heb 31maart bloed laten prikken.. 😊

4 jaar geleden

Hoelang duurt de uitslag wanneer het naar Maastricht wordt gestuurd?

4 jaar geleden

Reactie op Elise1989

Hoelang duurt de uitslag wanneer het naar Maastricht wordt gestuurd?
Bij mij 4 werkdagen (weekend viel er tussen dus in totaal 6 dagen na het bloedprikken).

4 jaar geleden

Wij hebben met gedaan en kregen al binnen 5 dagen de uitslag, alles goed gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Elise1989

Hoelang duurt de uitslag wanneer het naar Maastricht wordt gestuurd?
Ik heb geprikt op 27 maart en nog geen uitslag. Morgen dus 10werkdagen. Hopelijk dan uitslag.

4 jaar geleden

Reactie op missrox

Ik heb geprikt op 27 maart en nog geen uitslag. Morgen dus 10werkdagen. Hop ...
Anders moet je zelf even bellen. Na 10 werkdagen had ik zelf de verloskundige maar gebeld en toen bleek dat ze de uitslag dus gewoon al hadden.

4 jaar geleden

Reactie op missrox

Ik heb geprikt op 27 maart en nog geen uitslag. Morgen dus 10werkdagen. Hop ...
Mijn bloed is ook naar Maastricht gestuurd heb na 9 werkdagen zelf gebeld en de uitslag was binnen! Alles is goed met de kleine baby ! 👶🏼🥰

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de test laten prikken. Ook met nevenbevindingen. Ben heel benieuwd nu. De echo van vandaag was in ieder geval toppie! Ook het hartje voor het eerst horen kloppen 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben laten prikken met nevenbevindingen. Had met een week al uitslag. Alles is goed 🥰

4 jaar geleden

Reactie op LienTim

Ale ik heb 2 april bericht gehad van Leuven dat alles goed ontvangen was.. ...
Spannend! Ik hoop voor jullie dat je vandaag mail hebt ontvangen. Mijn bloed werd ook in Leuven onderzocht.

4 jaar geleden

Reactie op verstraete93

Ik heb 1 april bloed laten prikken en gisteren ( 8 april ) resultaat gekreg ...
Heb je ook het geslacht gekregen?