417 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op verstraete93

Spannend! Ik hoop voor jullie dat je vandaag mail hebt ontvangen. Mijn bloe ...
Heb hem gistere avond gehad om 21u! Alles in orde & ook een 🎀 😄

4 jaar geleden

Nipt al twee weken geleden laten doen, vu mc werd het onderzocht. Werd maar niet gebeld. Vandaag zelf gebeld naar verloskundige en uitslag was goed. Wel vervelend dat ik erachter aan moest..

4 jaar geleden

Vanochtend gebeld door de verloskundige en alles was goed ❤ wat een opluchting. Afgelopen maandag geprikt. Iedereen succes met de uitslag 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Joyce182

Anders moet je zelf even bellen. Na 10 werkdagen had ik zelf de verloskundi ...
Ik heb vandaag inderdaad gebeld naar de vk. Ze hadden niks dus zij hebben het ziekenhuis gebeld. Ook daar hadden ze hem al.. gelukkig alles goed 💗

4 jaar geleden

Wij hebben de Nipt test met nevenbevindingen gedaan en had binnen 4 werkdagen de uitslag

4 jaar geleden

Reactie op missrox

Ik heb vandaag inderdaad gebeld naar de vk. Ze hadden niks dus zij hebben h ...
Gelukkig goed nieuws 😄

4 jaar geleden

Reactie op Ingeborg Weller

Wij hebben de Nipt test met nevenbevindingen gedaan en had binnen 4 werkdag ...
Weet je nog waar het naar toe is gestuurd? Ik heb maandag laten prikken. Had stiekem gehoopt vandaag wat te horen voor het paasweekend, al acht ik de kans onzettend klein! Pff wist niet dat je er toch zo bezig mee kan zijn.

4 jaar geleden

Ik heb 2 april bloed laten prikken en dit is naar het vumc gegaan. Net mijn verloskundige gesproken en zij zei dat ze nog geen uitslag hadden en dat de uitslag meestal komt na 2-3 weken. Iemand die ook bij het vumc heeft laten prikken en hoe lang duurde het bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe93

Ik heb 2 april bloed laten prikken en dit is naar het vumc gegaan. Net mijn ...
Mijn bloed is ook naar het vumc gegaan. Maandag geprikt nog geen uitslag! Hoop toch niet dat we 3 weken moeten wachten, goede vrijdag en Pasen helpen hierbij even niet.

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Mijn bloed is ook naar het vumc gegaan. Maandag geprikt nog geen uitslag! H ...
Die van mij ook naar het Vumc, ik heb ook maandag laten prikken. Vandaag een goede uitslag gehad

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Mijn bloed is ook naar het vumc gegaan. Maandag geprikt nog geen uitslag! H ...
Ik had ook gehoopt dat ze vandaag de uitslag zouden hebben. Nu is de eerste mogelijkheid dinsdag pas door Pasen.

4 jaar geleden

Reactie op hola1989

Die van mij ook naar het Vumc, ik heb ook maandag laten prikken. Vandaag ee ...
Gefeliciteerd! Wel gek dat ik vorige week donderdag heb laten prikken en geen uitslag heb. Vraag me af hoe dat kan..

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe93

Ik heb 2 april bloed laten prikken en dit is naar het vumc gegaan. Net mijn ...
Bij mij duurde het ongeveer een week

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe93

Gefeliciteerd! Wel gek dat ik vorige week donderdag heb laten prikken en ge ...
Gefeliciteerd hola. Misschien halen ze niet elke dag het bloed op bij alle bloedbanken?! Ik probeer ook naar een rede te zoeken om zelf rustig te houden ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Mirthe93

Gefeliciteerd! Wel gek dat ik vorige week donderdag heb laten prikken en ge ...
Ik heb ook getest met neven bevindingen. Misschien duurt dat ook langer..

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Ik heb ook getest met neven bevindingen. Misschien duurt dat ook langer..
Ik ook met nevenbedingen. Maar misschien is het inderdaad zo dat mijn bloed later maar het vumc is gegaan.

4 jaar geleden

Gister zei mijn vk dat het 10 werkdagen kan duren

4 jaar geleden

Ik lees heel veel dat sommige al na een paar dagen uitslag hebben maar denk je dan gewoon geluk hebt. Bij heeft de vk ook aangegeven dat het wel 10 werkdagen kan duren, dus met het weekend wel 14 dagen..

4 jaar geleden

Ik heb met nevenbevindingen laten testen. Het is verstuurd naar Maastricht en heb vandaag een goede uitslag gekregen. Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken.

4 jaar geleden

Reactie op xsedefmelek

Ik heb vandaag de NIPT test laten doen bewust zonder nevenbevindingen. Ik g ...
Ik heb uiteindelijk ook zonder nevenbevindingen gedaan, en de uitslag was helemaal goed! :-) -zal ook duimen voor jou! Klopt inderdaad ik dacht ook, top als je hoort dat alles goed is en er geen nevenbevindingen zijn, maar wat als dat wel zo is....ze weten nog zo weinig over wat nevenbevindingen inhouden dat ik het dan maar liever niet weet. Waarschijnlijk kunnen ze het zwangere vrouwen binnen 5 à 10 jaar wel vertellen op basis van alle onderzoeksresultaten die ze nu verzamelen maar helaas is het voor ons dames nog te vroeg daarvoor :-)