417 Reacties

4 jaar geleden

Ik had vorige week dinsdag bloed afgenomen en afgelopen woensdag 22 april de uitslag. Alles was goed👏👏! Zo opgelucht. (Uitgevoerd door EMC/Erasmus) Nu op naar de volgende controle over 1,5 week en over 5 weken weten we wat het wordt😍.

4 jaar geleden

Ik had vorige week dinsdag bloed afgenomen en afgelopen woensdag 22 april d ...
Precies hetzelfde hier! Zo blij met de goede uitslag. En omg nog 5 weekjes wachten in spanning hihi

4 jaar geleden

Ah ik heb vorige week donderdag bloed geprikt, is naar emc gestuurd. Zo benieuwd wanneer ik iets hoor!!

4 jaar geleden

Reactie op Revelation92

Ah ik heb vorige week donderdag bloed geprikt, is naar emc gestuurd. Zo be ...
En net gelukkig een goede uitslag!

4 jaar geleden

Maandag 20 april NIPT gedaan met Nevenbevindingen. vandaag zaterdag gebeld door de verloskundige alles is goed met onze kleine 🎊.

4 jaar geleden

Reactie op Annika_

2/3 van de tweede pogingen lukt wel, dus zal voor jou en Suusq duimen dat h ...
Jeetje, balen Annika Heb je al een idee wat je wilt doen? Worden de GUO en vruchtwaterpunctie volledig vergoed? Een QF-PCR is wel heel betrouwbaar, maar een vruchtwaterpunctie lijkt mij verschrikkelijk. Heel veel succes/sterkte met je beslissing. Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag😘 Ik zal voor jullie duimen!!!

4 jaar geleden

Weten ze met de nip test, op 12 weken wat het geslacht is?

4 jaar geleden

Reactie op Thayana-24

Weten ze met de nip test, op 12 weken wat het geslacht is?
Ja, maar enkel in België

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Ja, maar enkel in België
Super, ik woon in belgie! Is het lang wachten op de uitslag? Nu met het corona zal het waarschijnlijk allemaal wat langer duren..

4 jaar geleden

Reactie op Loveallmykids

Maandag 20 april NIPT gedaan met Nevenbevindingen. vandaag zaterdag gebel ...
Gefeliciteerd! Ook ik heb maandag 20 april de test gedaan, maar nog niks vernomen :(

4 jaar geleden

Reactie op Thayana-24

Super, ik woon in belgie! Is het lang wachten op de uitslag? Nu met het co ...
Op een maandag heb ik bloed laten prikken, en de maandag erop zaten de resultaten in de brievenbus 😄

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Op een maandag heb ik bloed laten prikken, en de maandag erop zaten de resu ...
Oh! Spannend zeg!! Ik moet maandag voor de test!!

4 jaar geleden

Reactie op dolunay89

Gefeliciteerd! Ook ik heb maandag 20 april de test gedaan, maar nog niks ve ...
Waarschijnlijk maandag in de bus dan!!

4 jaar geleden

Reactie op Thayana-24

Oh! Spannend zeg!! Ik moet maandag voor de test!!
Oh, succes! 😃 wel er even bij vermelden dat je het geslacht wilt weten, want dit wordt niet standaard mee bepaald.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Oh, succes! 😃 wel er even bij vermelden dat je het geslacht wilt weten, wa ...
Super tip! Dat willen we heel graag weten! Dank je wel!!

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Jeetje, balen Annika Heb je al een idee wat je wilt doen? Worden de GUO en ...
We hebben besloten dat we voor een vruchtwaterpunctie gaan met uitgebreid onderzoek. We dachten als de punctie toch gedaan wordt, liever niet het risico lopen dat er na de 20 wkn echo nog een test nodig is. Echo vonden we nog lang duren en niet voldoende zekerheid geven. Dus nu dinsdag duimen dat alles goed gaat 🤞 Ik ben vergeten te vragen hoe het zit met de vergoeding, er is sowieso een medische indicatie voor vervolgonderzoek, maar ik verwacht dat dit misschien van het eigen risico af gaat?

4 jaar geleden

Reactie op Annika_

We hebben besloten dat we voor een vruchtwaterpunctie gaan met uitgebreid o ...
Ik zal voor je duimen dinsdag. Hoe snel krijg je de uitslag? Bij een medische indicatie krijg je sowieso meer vergoed, maar geen idee hoe dat werkt (met eigen risico enzo). Maar dat is nu iig niet je grootste zorg. Hopelijk is alles goed met de baby 😘

4 jaar geleden

Wij hebben de NIPT test gedaan zonder nevenbevindingen. Uitslag was er binnen een week!

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Ik zal voor je duimen dinsdag. Hoe snel krijg je de uitslag? Bij een medis ...
Dankjewel! De uitslag duurt 2 tot 3 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Annika_

We hebben besloten dat we voor een vruchtwaterpunctie gaan met uitgebreid o ...
Wat vervelend dat ze niet nu alvast een GUO doen. Wellicht dat ze al iets doen en hoeft de punctie niet. Spannend dinsdag!!! 🍀🍀🍀😘