417 Reacties

4 jaar geleden

Zijn er meer dames die langer dan 10 werkdagen moeten wachten? Wij wachten ...
Twee weken zelfs.

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-25

Wij kiezen ervoor om de test niet te doen. Onze verloskundige vertelde als ...
Voor ons precies hetzelfde. Wij doen morgen de nipt zonder neven. Je hebt geen garantie en een medisch traject nu met corona enz levert lange wachttijden op en dus veel stress...

4 jaar geleden

Nog steeds niks gehoord. Vorige week dinsdag geprikt. Ging naar Erasmus MC. De dagen duren zó lang 😭😭😭😭

4 jaar geleden

Ik ben net gebeld! 9 dagen na de test. Was gelukkig goed

4 jaar geleden

Ik ben er zelf totaal nog niet uit of ik de NIPT laat doen.. twijfel zo

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik ben net gebeld! 9 dagen na de test. Was gelukkig goed
Gefeliciteerd!!! Hoeveel werkdagen ? En via welk centrum getest??

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Gefeliciteerd!!! Hoeveel werkdagen ? En via welk centrum getest??
Antonius Utrecht. 7 werkdagen.

4 jaar geleden

Hier gebeld na 10 dagen, ook geen afwijkingen gevonden dus helemaal blij. Bloed was opgestuurd naar UMC.

4 jaar geleden

Zo fijn. Vorige week donderdag geprikt, verstuurd naar Vumc en vandaag gebeld dat het allemaal oké was.

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Nog steeds niks gehoord. Vorige week dinsdag geprikt. Ging naar Erasmus MC. ...
Ik ben net gebeld, alles was goed. Misschien kan je je VK bellen net de vraag of de uitslag al binnen is? Dat had ik gister gedaan.. nu belde ze vandaag (normaal sturen ze alleen een brief)

4 jaar geleden

Reactie op Lois1987

Ik ben net gebeld, alles was goed. Misschien kan je je VK bellen net de vra ...
Gefeliciteerd 🥳 ! Heerlijk nieuws! Heb inderdaad gebeld. Ze hebben nog geen uitslag. Nu maar hopen dat ik het ook de dag na het bellen krijg dan 😉

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Gefeliciteerd 🥳 ! Heerlijk nieuws! Heb inderdaad gebeld. Ze hebben nog gee ...
Ja dank je, ja hoop het ook voor je.. zo vervelend dat wachten!

4 jaar geleden

Ben gebeld !! Alles is goed !!!! Succes meiden die nog wachten ❤️❤️❤️❤️❤️ mijn gedachten zijn bij jullie!!!

4 jaar geleden

Vorige week donderdag geprikt.. En ik werd vanmorgen gebeld dat alles goed was😍. Vorige keer duurde het ook precies een week.

4 jaar geleden

Wij doen het bewust niet. Je komt er tijdens 20 weken echo vanzelf achter. Ze kunnen nu veel meer zien maar weten nog heel weinig. Voor onze peuter moesten we ook met spoed naar het ziekenhuis voor extra echoes maar er is niets mis met haar. En als er wat mis is,...wij nemen liever afscheid van een baby dan een blob. Dus een abortie zouden wij nooit doen

4 jaar geleden

Reactie op Oktoberbaby2020

Van mij ging naar umc maastricht en had binnen 6 werkdagen de uitslag
Hoi Mandy, wanneer heb jij de test gedaan? Vandaag is mijn 10e werkdag dus ik word toch een beetje ongeduldig, haha

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Dit is mijn (onze) eerste zwangerschap. Wij hebben gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Van tevoren gesproken en besloten samen wat we zouden doen als de uitslag niet goed zou zijn. Dan zit je nog niet in de emotie van het moment en dat gaf mij wel rust, te weten wat we dan zouden doen. Ik heb er daarom ook geen stress van gehad. Wij hadden uitslag op dag 7 na het prikken, alles is gelukkig goed. Succes voor iedereen die nog wacht op uitslag! En laat even weten als je wilt delen hoe het gegaan is! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Hanneke90

Hoi Mandy, wanneer heb jij de test gedaan? Vandaag is mijn 10e werkdag dus ...
Ik ben 17 maart naar het ziekenhuis geweest voor bloed af te nemen. Dit was rond 16.15. Op 25 maart kreeg ik 's morgens mail van mijn verloskundige dat alles goed was. Misschien een idee om de verloskindige eens te bellen, k begrijp dat je ongeduldig bent. Laat even weten wat eruit kwam, als je wil natuurlijk

4 jaar geleden

Ik heb net zelf gebeld (na 9 werkdagen) het ging naar erarmus mc. En ze had het al binnen. Alles goed gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Ik heb net zelf gebeld (na 9 werkdagen) het ging naar erarmus mc. En ze had ...
Ik ben ook zo mega gespannen! Bij mij is het ook naar het EMC gegaan. Is gisteren pas weggegaan dus zal wel even duren.