17 Reacties

één jaar geleden

Hier overdag en s’ nachts nog. Zijn er wel mee bezig maar ik geef het de tijd, hij is nog lang geen 4

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook overdag en snachts nog. Ze plast overdag ook op de wc, maar als ze druk aan het spelen is wil ze het nog wel eens vergeten.

één jaar geleden

'S nachts wel (ze drinkt nog een flesje melk voor ze gaat slapen) overdag geen pamper meer

één jaar geleden

Hier overdag nog luierbroekjes en s nachts pampers… Wil tot op heden nog niet op potje/wc plassen 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook in de nacht 😊. Soms in de ochtend droog, soms niet.

één jaar geleden

Alleen met slapen een luier. Smiddags wel vaak droog. Al bijna een jaar zonder luier overdag 😊

één jaar geleden

Hier overdag en snachts nog. Potje of wc wil hij niet op.

één jaar geleden

Hier sinds een paar maanden overdag zindelijk. ‘S nachts draagt ze nog een luier, maar deze blijft steeds vaker droog. Binnenkort proberen we zonder☺️

één jaar geleden

Reactie op MJR_G

Hier sinds een paar maanden overdag zindelijk. ‘S nachts draagt ze nog een ...
Wat knap zeg! Maken jullie haar nog wakker om te plassen als je zelf naar bed gaat of houdt ze het gewoon de hele nacht vol?

één jaar geleden

Reactie op Dadayla

Wat knap zeg! Maken jullie haar nog wakker om te plassen als je zelf naar b ...
Nee, als ze naar bed gaat (tussen 19 en 20u), gaat ze plassen, en dan houdt ze het al dan niet tot ‘s ochtends vol. Maar ze is wel heeeuul trots als het lukt😉

één jaar geleden

Reactie op Dadayla

Wat knap zeg! Maken jullie haar nog wakker om te plassen als je zelf naar b ...
Maar dat zou overigens een prima tussenstap zijn, als de hele nacht nog wat lang is:)

één jaar geleden

Onze dochter wordt in oktober 3. Overdag zindelijk, maar in bed ook nog een luier

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Voorlopig nog Pampers kopen :)

één jaar geleden

Ze wordt volgende maand 3, is nu denk ik een maandje zindelijk. Ik merkte op gegeven moment dat ze wakker werd met droge luiers, toen uitgelaten en ze wordt nog steeds droog wakker. Dus denk lekker doen als ze je merkt dat hij droog wakker word.

één jaar geleden

Hier sinds kort overdag zonder luier behalve als we weg gaan dan krijgt hij nog een luier om. En snachts een luier broekje. We zijn begonnen met de luier uit doen en onderbroekje aan. 2x ging het mis, daarna thuis altijd op t potje. Natuurlijk gaat het (vooral op de peuterspeelzaal) wel eens mis maar dan heeft hij vaak in de broek gepoept. Terwijl hij dat thuis ook op t potje doet..🤭

één jaar geleden

Mijn dochter is nu 2 maanden zindelijk en draagt 's nachts een luierbroekje, de ene keer is ze droog, de andere keer heeft ze geplast. Eenmaal ze overdag zindelijk zijn volgt de nacht vanzelf, maar kan wel enkele maanden duren.

één jaar geleden

Hier is hij overdag zindelijk, als hij nog een middagdutje doet is hij vaak droog als hij wakker word, maar s nachts plast hij nog veel in zijn pamper. Denk dat dat ook nog heel normaal is op deze leeftijd.