Wat knap zeg! Maken jullie haar nog wakker om te plassen als je zelf naar b ...
Nee, als ze naar bed gaat (tussen 19 en 20u), gaat ze plassen, en dan houdt ze het al dan niet tot ‘s ochtends vol. Maar ze is wel heeeuul trots als het lukt😉
Ze wordt volgende maand 3, is nu denk ik een maandje zindelijk. Ik merkte op gegeven moment dat ze wakker werd met droge luiers, toen uitgelaten en ze wordt nog steeds droog wakker. Dus denk lekker doen als ze je merkt dat hij droog wakker word.
Hier sinds kort overdag zonder luier behalve als we weg gaan dan krijgt hij nog een luier om. En snachts een luier broekje. We zijn begonnen met de luier uit doen en onderbroekje aan. 2x ging het mis, daarna thuis altijd op t potje. Natuurlijk gaat het (vooral op de peuterspeelzaal) wel eens mis maar dan heeft hij vaak in de broek gepoept. Terwijl hij dat thuis ook op t potje doet..🤭
Mijn dochter is nu 2 maanden zindelijk en draagt 's nachts een luierbroekje, de ene keer is ze droog, de andere keer heeft ze geplast. Eenmaal ze overdag zindelijk zijn volgt de nacht vanzelf, maar kan wel enkele maanden duren.
Hier is hij overdag zindelijk, als hij nog een middagdutje doet is hij vaak droog als hij wakker word, maar s nachts plast hij nog veel in zijn pamper. Denk dat dat ook nog heel normaal is op deze leeftijd.