169 Reacties
3 jaar geleden
Hier nog niet, wel cruisen langs meubels etc maar niet los staan en stappen
3 jaar geleden
Hier een 17 oktober kindje. Maak je niet druk hoor! Het kan ineens heel snel gaan. Ik had ook niet verwacht dat hij zou lopen, omdat het leek alsof hij het nog maar al te eng vond. Een paar dagen voor zijn 1e verjaardag begon hij ineens uit het niets te lopen.
2 jaar geleden
Lopen met hulp lukt en los staan ook. Af en toe een paar losse stapjes maar dat vindt hij heel erg spannend! Komt vanzelf 😊
2 jaar geleden
Ik hoor dat inderdaad ook heel vaak, onze dochter heeft precies het zelfde en die is bijna 14 maanden.
Wordt er alsjeblieft niet onzeker van, jou zoontje bepaald zijn eigen tempo zoals ieder kind zijn of haar eigen tempo daarin heeft.
Ik heb er zo'n hekel aan dat sommige ouders net doen alsof het een wedstrijd is ! Dat is het totaal niet namelijk.
Het komt echt goed ❤
2 jaar geleden
Mijn zoontje is van eind september en nu 14 maande maar loopt alleen langs spullen of met een karretje...
Maar meeste kinderen lopen pas los tussen 15 en 18 maanden je kindje heeft echt nog voldoende tijd.
Maar snap t helemaal hoe je je voelt, wij hebben 4 neefjes van de zelfde leeftijd 3 lopen en 1 kan best wel al wat woordjes.... kom ik met mijn zoontje die nog nauwelijks papa en mama zegt en t liefste gewoon kruipt... maar zij zijn vlug mijn kind is nog niet laat... maar het is moeilijk om je dan geen zorgen te maken... en je af te vragen waarom jou kind dat nog niet kan....
2 jaar geleden
16 oktober :). Met 8 maanden stond ze langs de tafel. Augustus stond ze opeens achter mij.. ze was toen 10 maanden.. schrok mij dood toen. Had haar zo niet verwacht. Ze loopt sinds dien alleen maar. Kruipen doet ze niet meer. Ik hoorde juist dat ze snel was. Maar elk kindje gaat op zijn eigen tempo. Zo brabbelt ze erop los maar verder dan mama, dada en die komt ze niet🤣
2 jaar geleden
Mijn dochter is bijna 15 maanden en loopt ook nog niet. Probeert wel los te staan.
2 jaar geleden
Mijn dochter van 29 oktober kroop nog niet eens begin oktober🤣 nu met 14 maand inmiddels flink aan het optrekken, langs de tafel lopen en achter zo’n loopkarretje. Gemiddeld zijn ze nog steeds als ze met 18 maand lopen.. dus ik maak mij totaal geen zorgen. Tussen 15 en 18 maand is normaal en de meeste oktoberkids worden nu pas 15 maand. Alle kids die het al kunnen zijn dus juist vroeg