169 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is nu 17 maanden en stapt wel aan de hand en achter de loopkar soms, maar losstaan kan ze nog niet echt goed. Ze probeert het soms wel😊. Meer bij wie het zo is?

2 jaar geleden

Reactie op Died23

Mijn dochtertje is nu 17 maanden en stapt wel aan de hand en achter de loop ...
Mijn dochter is ook pas 17 maanden, zo loopt achter haar karretje en langs de tafel en banken, aan de hand ook stapjes als ik haar goed vasthoud, maar losstaan en zo stappen gaat ze nog niet doen. Ze heeft wel heupdysplasie. Daardoor is ze al wat trager, al ben ik blij als ze snel loopt. Ik weet elk kind zijn/haar eigen tempo. Mama moet geduld hebben😅

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Jeeeeej! Hoe oud is ze?
Bijna 17 maanden. Toen ze 11 maanden was liep ze al achter een loopwagen en langs tafels enzo... Maar los ho maar. Maar nu dan eindelijk!

2 jaar geleden

Reactie op LinceyNora

Mijn dochter is ook pas 17 maanden, zo loopt achter haar karretje en langs ...
Onze dochter van ruim 16 maanden had ook heupdysplasie en loopt ook nog niet los. Aan 2 handjes wil ze wel en achter de loopkar ook.

2 jaar geleden

Hier dochter van 17 maanden, maar loopt nog niet los hoor 😜Loopt wel langs meubels, karretje en aan de hand. Ze was met kruipen enzo ook trager. Komt vanzelf denk ik dan 😆

2 jaar geleden

Reactie op Died23

Mijn dochtertje is nu 17 maanden en stapt wel aan de hand en achter de loop ...
Mijn dochtertje is ook 17 mnd. Ze loopt goed met haar loopkar en langs de tafel en bank. Aan de hand gaat het ook goed weliswaar beter zonder schoenen dan met schoenen aan. Soms stapt ze een paar stapjes los maar ik denk dat ze nog niet genoeg zelfvertrouwen heeft om te lopen. Komt vanzelf🤗🤗

2 jaar geleden

Reactie op Mayo35

Mijn dochtertje is ook 17 mnd. Ze loopt goed met haar loopkar en langs de t ...
Hier precies hetzelfde en zoontje zondag 17 mnd. Aan de hand of loopkar rent hij bijna. Afwachten….

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Hier exact hetzelfde! Op zijn knieën komt hij mega snel vooruit dus denk da ...
Een paar dagen verder en hij loopt als een kievit de hele kamer door 😂 Hij heeft dus echt gewacht tot hij het goed kon, heel bijzonder.

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Een paar dagen verder en hij loopt als een kievit de hele kamer door 😂 Hij ...
Wat goed! Nu 18 maanden denk ik?

2 jaar geleden

Wat goed! Nu 18 maanden denk ik?
Over 2 weekjes inderdaad!

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Over 2 weekjes inderdaad!
Onze dochter is nu 20 maart 17 maanden. Volop in der sprong ook. Ben benieuwd of ze dan deze maand/sprong gaat lopen zelf. Voorlopig is ze de baas aan de hand 😂

2 jaar geleden

Ze loopt nu 👏 korte afstandjes nog wel maar begin is er. Kruipen blijft nog wel der snelste manier van transport 😂

2 jaar geleden

Onze dochter van 17 maanden loopt ook nog steeds niet zelfstandig. Wel aan de hand en achter haar loopwagentje. Maar zodra we haar handje los laten, gaan ze gelijk zitten.

2 jaar geleden

Luca is net 17 maanden, en heeft vrijdag voor het eerst zelfstandig (meer dan 2 pasjes) gelopen😍! Met 14 maanden heb ik de fysio benaderd, omdat ze niet kroop, zich optrok, zelfstandig kon gaan zitten, langliep, etc. Opeens had ze de grove motoriek te pakken en ontwikkelde ze zich supersnel😊

2 jaar geleden

Dochter nu 14 maanden Ze rent je de longen uit je lijf inmiddels😅 soms als we gaan lopen hebben we de buggy mee, maar daar wil ze echt niet meer in , alleen als ze moe is. Pfoee kinderen heerlijk😁😅

2 jaar geleden

Lexi is voor de eerste keer gaan staan. Na 3 maanden een gipsbroek en daarna nog een spreidbroek 🥳 super trots

2 jaar geleden

Onze dame van 5 oktober, nu dus ruim 17 maanden, is vandaag ook zelfstandig gaan lopen! En ze gaat opeens als een malle haha. Komt allemaal goed! Ze doen het echt op hun eigen tempo

2 jaar geleden

17.5 mnd en hij loopt eindelijk los!!

2 jaar geleden

Super goed allemaal!! 🥰 Zijn er nog meer ouders waarvan hun kinderen nog niet lopen? Mijn dochtertje is van 5 oktober. Ze loopt wel aan de hand en overal langsheen, maar nog niet los. Ben gewoon even benieuwd 😊

2 jaar geleden

Reactie op Died23

Super goed allemaal!! 🥰 Zijn er nog meer ouders waarvan hun kinderen nog ...
Onze dochter van 21-10 loopt ook nog niet los. Ze heeft wel 3 mnd in een spreidharnas gezeten. Hierdoor wat achterstand opgelopen.