169 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Mijn dochtertje is nu 17 maanden en stapt wel aan de hand en achter de loop ...
Mijn dochter is ook pas 17 maanden, zo loopt achter haar karretje en langs de tafel en banken, aan de hand ook stapjes als ik haar goed vasthoud, maar losstaan en zo stappen gaat ze nog niet doen. Ze heeft wel heupdysplasie. Daardoor is ze al wat trager, al ben ik blij als ze snel loopt. Ik weet elk kind zijn/haar eigen tempo. Mama moet geduld hebben😅
2 jaar geleden
Reactie op VadXx
Jeeeeej! Hoe oud is ze?
Bijna 17 maanden. Toen ze 11 maanden was liep ze al achter een loopwagen en langs tafels enzo... Maar los ho maar. Maar nu dan eindelijk!
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Mijn dochtertje is nu 17 maanden en stapt wel aan de hand en achter de loop ...
Mijn dochtertje is ook 17 mnd. Ze loopt goed met haar loopkar en langs de tafel en bank. Aan de hand gaat het ook goed weliswaar beter zonder schoenen dan met schoenen aan. Soms stapt ze een paar stapjes los maar ik denk dat ze nog niet genoeg zelfvertrouwen heeft om te lopen. Komt vanzelf🤗🤗
2 jaar geleden
Reactie op Sesame
Een paar dagen verder en hij loopt als een kievit de hele kamer door 😂 Hij ...
Wat goed! Nu 18 maanden denk ik?
2 jaar geleden
Reactie op Sesame
Over 2 weekjes inderdaad!
Onze dochter is nu 20 maart 17 maanden. Volop in der sprong ook. Ben benieuwd of ze dan deze maand/sprong gaat lopen zelf. Voorlopig is ze de baas aan de hand 😂
2 jaar geleden
Ze loopt nu 👏 korte afstandjes nog wel maar begin is er. Kruipen blijft nog wel der snelste manier van transport 😂
2 jaar geleden
Onze dochter van 17 maanden loopt ook nog steeds niet zelfstandig. Wel aan de hand en achter haar loopwagentje. Maar zodra we haar handje los laten, gaan ze gelijk zitten.
2 jaar geleden
Luca is net 17 maanden, en heeft vrijdag voor het eerst zelfstandig (meer dan 2 pasjes) gelopen😍! Met 14 maanden heb ik de fysio benaderd, omdat ze niet kroop, zich optrok, zelfstandig kon gaan zitten, langliep, etc. Opeens had ze de grove motoriek te pakken en ontwikkelde ze zich supersnel😊
2 jaar geleden
Dochter nu 14 maanden
Ze rent je de longen uit je lijf inmiddels😅 soms als we gaan lopen hebben we de buggy mee, maar daar wil ze echt niet meer in , alleen als ze moe is.
Pfoee kinderen heerlijk😁😅
2 jaar geleden
Onze dame van 5 oktober, nu dus ruim 17 maanden, is vandaag ook zelfstandig gaan lopen! En ze gaat opeens als een malle haha. Komt allemaal goed! Ze doen het echt op hun eigen tempo