13 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook... Ik was al niet heel dik, maar ik ben nu ook een stuk brandhout aan het worden....pfft...ziet er niet uit, mag ook echt wel 4 kilo bij. Komt bij mij gewoon door de stress, bv, actief wandelen hele dagen met de baby, slapeloze nachten... Ik probeer door de dag heen meet te eten, snoep, bekers slagroom... Het mag nog niet echt baten...

2 jaar geleden

Hier ook aan het afvallen maar ik weet dat het bij mij waarschijnlijk door medicatie of stress komt.

2 jaar geleden

Hier ook... Ik was al niet heel dik, maar ik ben nu ook een stuk brandhout ...
Haha bekers slagroom! Heerlijke reactie :) dankje

2 jaar geleden

Bij mij minder 'dramatisch' als bij jullie, maar ik heb dat ook. De kleine is hier ook 15 maanden en bij mij is het pas de laatste maanden begonnen denk ik.. ik weeg nu een kilo of 3 minder dan voor de zwangerschap en ik eet nu echt als een bouwvakker, maar ik val af of blijf rond mijn gewicht hangen. Nu hoef ik niet aan te komen, maar er hoeft ook niet persee wat af terwijl ik flink eet. Na nieuwjaar wil ik weer stoppen met snoepen, maar ik ben benieuwd wat er dan gebeurd. Eten jullie wel gewoon normaal? Of meer/minder?

2 jaar geleden

Ik ben in beginsel gewoon normaal blijven eten, maar ik verbrand nu dus gewoon veeeel meer. Daarnaast doe ik nog 1x per week hardlopen bij een club. Dat is voor mij ultiem ontspannen, maar komt de kilo's ook niet ten goede... Dus ja, bekers slagroom dan maar... En nu dus extra bthmen bij de lunch enzo... Vanavond een extra bord rijstepap na het eten + grote mars + kerstschuim... Ik doe m'n best...pfftt...

2 jaar geleden

Hier ook! Bij mij komt het denk ik wel echt door het geren en gevlieg met mn zoon en toch nog steeds de spanning die de nachten met zich meebrengen. En soms kom ik door z’n onrust bijna niet aan eten toe, waardoor ik toch wel eens minder eet. Maar ik vul het aan met snoep en chips (en ik ben helemaal geen chips-eter) En idd, hier soms ook echt eten als een slootgraver, maar ook nog steeds onder mn gewicht voor mn zwangerschap

2 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Hier vliegen de kilo's er ook van af

2 jaar geleden

Hier ook... Ik was al niet heel dik, maar ik ben nu ook een stuk brandhout ...
Wat ook helpt om bij te komen volle producten, volle yoghurt, kaas, griekse yoghurt, krentenbollen, van die breakers danone tussendoor, roomboter, sausjes over je groente. Ik heb colitus en na de geboorte van onze eerste dag weer aanval gehad en ik kwam niet bij. Toen bij diëtiste geweest en toen lukte het om aan te komen door deze dingen extra te nuttigen

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Bij mij minder 'dramatisch' als bij jullie, maar ik heb dat ook. De kleine ...
Ik denk doordat ik ook minder op kantoor ben dat ik ook minder taart naar binnen werk! Wel herkenbaar dat het vooral de laatste maanden is.

2 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Ik denk doordat ik ook minder op kantoor ben dat ik ook minder taart naar b ...
🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op suusnoa

Wat ook helpt om bij te komen volle producten, volle yoghurt, kaas, griekse ...
Dit probeer ik al. Idd van die breakers al in huis, we eten altijd al roomboter, volle griekse yoghurt met havermout naast m'n boterhammen, kaas, vette vleeswaren, dubbel beleg ;).... Extra toetjes in de avond... Adrenaline staat zo hoog, gewoon niet tegenaan te eten...

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik zit twee Kilo onder m’n startgewicht. Ik wijt het aan meer bewegen met de kleine maar ook aan minder eten tussendoor. Ik snoep niet als zij er bij is en op m’n werk hebben we door Corona geen gezamenlijk pauze meer en neem ik de tijd niet om iets te eten 🤣

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik zit nu ook onder het gewicht dan dat ik begon met de zwangerschap...ik was meer dan 30 kg aangekomen met de zwangerschap... ik schrok ook toen ik van het weekend op de weegschaal stond. Maar aan de andere kant ook wel weer fijn want het mag ook wel bij mij. Ik ben niet overdreven zwaar ofzo maar een paar kilootjes minder is wel mooi meegenomen haha. Ik kan nu zeggen dat ik in het afgelopen jaar 35 kg ben afgevallen 😇😋 Bij mij komt het wel door stress denk ik.