29 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Pink27
Misschien een hele bijdehante opmerking, maar kan het misschien een sprong ...
Ja daar zat ik inderdaad ook opeens over na aan het denken. Dat zou ook nog kunnen. Maar dan ook alles bij elkaar wat mij onzeker maakt. En herstellen van buikgriep en een verstopping, luier uitslag en misschien inderdaad ook nog een sprong.
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ja daar zat ik inderdaad ook opeens over na aan het denken. Dat zou ook nog ...
Misschien kiezen? Daar krijgen ze ook best erg last van, was hier de oorzaak van nachtenlang tobben en inderdaad ook krijsend wakker worden, ff gespiekt in zijn mondje en bovenin kwam een kies door
2 jaar geleden
Reactie op Ons_Wondertje_Bowie
Ja echt niet normaal. Huilen oke maar dit is extreem overstuur en krijsen. ...
Precies dit! Dat ze zichzelf helemaal omver werpt krijsend. Helemaal rollen enz. Ik dacht ook aan buikpijn of iets ernstigs, maar begin nu meer te denken aan kiezen...
2 jaar geleden
Reactie op tyty90
Precies dit! Dat ze zichzelf helemaal omver werpt krijsend. Helemaal rollen ...
Vandaag ging mijn dochter gelukkig normaal naar bed. Misschien toch ook een sprong. We dachten ook aan oorontsteking. Geen idee. Vandaag was ze bij mijn ouders en ook veel huilen
2 jaar geleden
Reactie op tyty90
Hier om 02.30 uur net weer raak, heel erg spartelend van het gegil.. niks w ...
Heb je de HAP al gebeld? Ik ga vandaag ook even CB bellen.
2 jaar geleden
Reactie op tyty90
Hier om 02.30 uur net weer raak, heel erg spartelend van het gegil.. niks w ...
Pff nou hier ook weer raak. Niks goed en weer extreem huilen
2 jaar geleden
Reactie op tyty90
Nee, want een poosje terug hetzelfde verhaal en toen daarheen gereden... ev ...
Oke. Bij ons is is nu ook opeens in de nacht aan het huilen. Gisteravond werd ze opeens helemaal overstuur wakker. Ze wordt wel vaker beetje overstuur wakker maar dan is het een flesje. Gister opeens meteen overstuur en krijsen. Duurde een hele tijd tot ze rustig werd. Maar loop je dan weer naar haal bedje dan was het weer huilen. Uiteindelijk toch een flesje gegeven en even later sliep ze weer. Maar vannacht weer huilen en nier meer kunnen slapen. Wel proberen maar steeds draaien en onrustig en soms huilen.