10 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat het een sprong is. Een aantal weken terug hier ook gehad, uuuren was m’n zoon wakker ‘s nachts. Heeft hier een week geduurd en daarna sliep hij gewoon weer verder

2 jaar geleden

Ik denk ook dat dit te maken heeft met een sprong, hier ineens gesodemieter in de avond, (huilen en pas stil bij oppakken, wieg hem daarna in slaap op de schommelstoel maar gerust 3 tot 4x nodig) vannacht sinds 1,5 week een keer niet me bed uit. Dus ik heb weer hoop dat het de betere kant op gaat!

2 jaar geleden

Zijn, zijn kiezen al door? Wij hebben afgelopen week ook echt een rotweek achter de rug maar nu lijkt het eindelijk beter te gaan en zijn kies is door

2 jaar geleden

Wauw, dit zou mijn verhaal kunnen zijn..Hier echt precies hetzelfde! Ben toevallig ook 29 weken zwanger. Mijn dochtertje is tussen 4u en 5u wakker, krijsend. Ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, maar dan.geef ik haar een flesje.

2 jaar geleden

Same here! Onze kleine man is ontroostbaar en wordt wakker en gaat ineens keihard krijsen. We proberen hem te laten huilen, maar nemen hem na een half uur krijsen ook gewoon in bed. Ik ben hier als moeder niet voor gemaakt.

2 jaar geleden

Hier ook gehad duurde hier 5 dagen zelf nu 22 weken zwanger dus deel je gevoel wel. Maar mevrouw slaapt nu weer heerlijk door van 7 tot half 8

2 jaar geleden

Zijn, zijn kiezen al door? Wij hebben afgelopen week ook echt een rotweek a ...
Er zijn 2 kiezen door. Vandaag weer veel kwijlen. Logt 1,5 uur te slapen ben zeker al 6 x bij hem geweest voor een speen nu.

2 jaar geleden

Reactie op Amyvanbeers

Wauw, dit zou mijn verhaal kunnen zijn..Hier echt precies hetzelfde! Ben to ...
Dat zwanger zijn maakt het allemaal net even zwaarder die gebroken nachten. Ondertussen wordt meneer tussendoor wakker voor een speen omdat ie te moe is om hem zelf te pakken. En huilt tijdens het draaien, dan ben je ook wakker. Ben nu wel echt tegen mijn tax aan.

2 jaar geleden

Reactie op ViiviJuh

Hier ook gehad duurde hier 5 dagen zelf nu 22 weken zwanger dus deel je gev ...
Aah gelukkig slaapt ze weer door. Ik ben wel echt op. Afgelopen nacht van 4 tot 7 tussen ons in zitten kletsen en spelen was het zo zat mijn telefoon filmpje aan gezet en toen sliep die binnen 15 minuten, viel zo over papa heen. Vervolgens wel te laat op de opvang omdat we allemaal in slaap waren gevallen😁

2 jaar geleden

Reactie op Gimi2022

Er zijn 2 kiezen door. Vandaag weer veel kwijlen. Logt 1,5 uur te slapen be ...
Ahh jeetje.. misschien een paracetamol geven? Ons zoontje had overduidelijk wel echt last van zijn kiezen want nu slaapt hij prima zonder paracetamol etc, daarvoor helemaal niet.. wel zwaar hè en we moeten allemaal maar raden wat er mis is 😖