9 Reacties
2 jaar geleden
Hier is het ook een aantal middagen bal geweest, hij heeft het eigenlijk nog wel nodig maar is heel eigenwijs dan.. wij gaan zeker met dit warme weer de strijd niet aan en dan laten we hem maar wakker.. dan heb ik liever dat hij een goede nacht heeft en wat vroeger naar bed gaat dan dat het overdag drama is
2 jaar geleden
Hier ook. Duurt super lang tot ze eindelijk slaapt. Vrijdag 1,5 bij haar gebleven tot ze sliep. In de middag en avond. Ze is dan super druk. Ik gewoon omdat ze zo druk bezig is met ontwikkelen.
2 jaar geleden
Hier ook een week moeite met gaan slapen in de middag en veel korter dan normaal. Maar sinds gister weer als voorheen, en nu vandaag slaapt ie ook alweer 2,5 uur.
Hij praat nu ineens ook wat meer dus waarschijnlijk weer een ontwikkeling doorgemaakt 😊
2 jaar geleden
Onze zoon wil nu steeds vaker z'n dutje overslaan. Ik vind het zo vreemd omdat hij nooit moeite heeft gehad met z'n dutje. Hij gaat toch niet nu al afbouwen? Gaat het inmiddels al anders bij jullie kindjes?
2 jaar geleden
Reactie op Sesame
Hier is het nog steeds dramatisch. Vooral in de avond, we zijn regelmatig t ...
Pff drama hè.. hier lijkt het nu eindelijk wat beter te gaan na 3 maanden drama..