17 Reacties
2 jaar geleden
Ik wil dat ook dolgraag
Maar ik heb een o zo fijne schoonmoeder die het niet wil hebben
Ukkie klimt er nog niet uit maar wil langzamerhand wel graah dat als ze wakker is dat ze lekker kan spelen
2 jaar geleden
Reactie op Hies
Wat heeft je schoonmoeder daarmee te maken??
Als we dat willen krijgen we te horen
Zolang ze er niet uitklimt heeft ze dat niet nodig + ze is er nog te jong voor ze heeft het benul nog niet van stilliggen😒
2 jaar geleden
Reactie op MoonLight112
Als we dat willen krijgen we te horen
Zolang ze er niet uitklimt heeft ze d ...
Daarom zijn uitvalhekjes super handig. En inderdaad jullie kind, jullie besluit, je kan wel voor de zekerheid een matrasje ernaast leggen dat mocht ze eruit vallen (hier nog niet gebeurd en hij was dus echt pas 16 maanden) ze zacht valt misschien in het begin fijn dat je wat zekerheid heb
2 jaar geleden
Hier al 2 maanden in een peuterbed gaat eigenlijk heel goed!
Hoe heb jij de overgang gedaan?
Wij hebben hier al 1 maand een peuterbed staan 🙈
We hebben hem een paar dagen laten spelen erop en snachts gewoon nog in zijn ledikant.
Hierna was het plan om de dutjes al in dat bed te doen, daar lopen we vast.
Meneer gaat dan op de grond slapen ipv in bed. Wat ik zielig vind dus ik verplaats hem elke keer slapend naar de ledikant pff! 😅
2 jaar geleden
Reactie op Kas97
Hoe heb jij de overgang gedaan?
Wij hebben hier al 1 maand een peuterbed st ...
Oooh.. nou wij hebben hem er niet op laten spelen omdat het een slaapplek is en ik niet wilde dat hij het zou associëren met spelen 🙊🙈
Eigenlijk gewoon het bedje neergezet en hem gelijk erin gelegd om te laten slapen, ledikantje stond nog wel in de kamer voor het geval dat maar het ging vanaf moment 1 goed, hij ligt wel in een slaapzak moet ik zeggen.
2 jaar geleden
Oooh.. nou wij hebben hem er niet op laten spelen omdat het een slaapplek i ...
Haha dat spelen hadden we inderdaad beter niet gedaan 🙈
Ons zoontje ligt ook in een slaapzak, maar hij is echt niet in het bedje te krijgen.
Ik leg hem erin en 5min later slaapt hij lekker op de grond 😅😬
Misschien nog even wachten hier..
2 jaar geleden
Reactie op Kas97
Haha dat spelen hadden we inderdaad beter niet gedaan 🙈
Ons zoontje ligt o ...
Heb je er een kussen op liggen of niet? Wij hebben echt puur en alleen het matrasje, en anders proberen op 1 of andere manier het ledikantje een beetje na te bootsen? En het kan natuurlijk ook zijn dat het voor jullie kindje nog net te vroeg is
2 jaar geleden
Reactie op Kas97
Nee er ligt geen kussen, wel geprobeerd met zijn beertjes uit het ledikant. ...
Leuke leeftijd die kindjes van ons haha 😂 stelletje ontdekkingsreizigers
2 jaar geleden
Reactie op Dees90x
Doen jullie de kamer deuren dicht in de nacht dat ze er niet uit kunnen?
Ja, want als hij eruit klimt kan hij anders zo naar plekken waar hij niet alleen mag komen 😅
2 jaar geleden
Reactie op Dees90x
Okee en gaat hij dan spelen als tie wakker is en daarna huilen ofzo hoe doe ...
Hij klimt er hier gelukkig niet uit, wij hebben de babyfoon met camera aan maar hij gaat meestal huilen (als het te lang duurt) en dan wachten in zijn bedje. Misschien ook door zijn slaapzak hoor!