7 Reacties

één jaar geleden

Er is geen goed of fout. Het is ook wel gewoon een pittige leeftijd met een sterk eigen willetje.. Wij houden de melk aan, omdat onze dochter ook een slechte eter is. Dus kans op extra's en minder spanning aan tafel. Wij zijn overgeschakeld van fles naar open beker. Dat ging eigenlijk wel vlot. Misschien eerst die stap en als je alsnog wil afbouwen met melk dit dan via de beker? Veel succes 🍀

één jaar geleden

Reactie op AKY

Er is geen goed of fout. Het is ook wel gewoon een pittige leeftijd met een ...
Ja dat zouden we kunnen proberen. Het is vaak alleen beter voor de tanden zeggen ze om geen melk meer te drinken na het poetsen. Zo lastig deze fase en je gaat echt aan jezelf twijfelen

één jaar geleden

Reactie op Daphne1509

Ja dat zouden we kunnen proberen. Het is vaak alleen beter voor de tanden z ...
Ja.. ze zetten je vaak in een onzekere positie, maar ook fijn om er met anderen over na te denken. Zoals men zegt ' it take a village to raise a child' .. Ons avondrituee momenteel is: beneden melk + boekje lezen en dan naar boven om tandjes te poetsen en in bed. Misschien kan het helpen om het avondritueel aan te passen, zodat het tandenpoetsen later valt? Zeker wanneer hij nog veel belang hecht aan zijn melkje.

één jaar geleden

Het is zeker lastig wat is goed en wat is fout 🤷‍♀️ ik denk dat je de driftbuien niet te serieus moet nemen kindere krijgen die om de kleinste dingen

één jaar geleden

Hier krijgt ze nog borstvoeding voor het slapen savonds😅 1 ik maak me er niet druk om 2 ik geloof niet dat ze daar gaatjes van krijgt 3 juist door de baby die er is ga ik het gezin niet nog meer stress geven door haar geborgenheid en ontspanningsoefeningen weg te nemen. Ik denk dat je geen kunstvoeding moet geven, maar als het koemelk is, denk ik dat er ergere dingen zij

één jaar geleden

Bedankt iedereen voor de reactie. Vanavond beneden melk en boven niet meer. Nu we blijven volhouden lijkt hij sneller het op te geven. Toch blijft het nog lastig. Ook speen etc moet straks afgeleerd worden. Het is een schat van een kind alleen die peuterpuberteit, wie heeft dat bedacht

één jaar geleden

Ik denk dat iedereen de peuterpubbertijd onderschat 😅