11 Reacties

3 jaar geleden

Ooooh ik voel je echt enorm ik heb het aan de voorkant... de baby ligt heel hoog en hij trapt er geregeld tegen aan soms gewoon de tranen in m’n ogen staan.. ik heb kapotte tussenwervelschijven die nu in disbalans zijn gebracht maar daarbij helpt helemaal plat gaan liggen op de vloer zo ontspannen de spieren.. misschien helpt het bij jou ook.

3 jaar geleden

Plat liggen helpt inderdaad een beetje. Maar dan komt mijn buik heel erg onder spanning te staan en dat voelt dan helemaal niet goed. Maar geen idee of dat ook niet goed is. Heb jij daar geen last van?

3 jaar geleden

Bij mij helpt het om op mijn zij te gaan liggen met een dun kussentje onder mijn buik. De fysio wist trouwens geen raad bij mij, dus ik ben doorverwezen voor een echo van m'n ribben in het ziekenhuis... Als het aan de achterkant zit kan het ook aan je nieren liggen. Ik zou toch even voor de zekerheid laten checken door huisarts, dat zei de fysio ook tegen mij. Succes meid

3 jaar geleden

Reactie op kmvandertoorn

Bij mij helpt het om op mijn zij te gaan liggen met een dun kussentje onder ...
He! Ja ik had precies hetzelfde. Ben ook al naar de huisarts geweest en heb ook al een echo laten maken. Huisarts wist dus niet was het was en herkende het ook niet als een zwangerschapsklacht. (En mijn vk zei dat ik met deze klachten naar de huisarts moest) daar ben ik dus niet veel verder gekomen. (En op de echo was niks verontrustends te zien.) Hoop dat de echo ook voor jou niks verontrustends laat zien! En hopelijk kan de fysio mij morgen beter helpen dat tot nu toe de huisarts. :)

3 jaar geleden

He! Ja ik had precies hetzelfde. Ben ook al naar de huisarts geweest en heb ...
Pfff wel vermoeiend he! Lastig dat niemand raad weet. Maar van wat ik lees hebben zeker meer vrouwen hier last van. Ik hoop dat ik straks meer weet... Succes met je zwangerschap!

3 jaar geleden

Plat liggen helpt inderdaad een beetje. Maar dan komt mijn buik heel erg on ...
Soms staat m’n buik onder spanning dan pak ik een Voedingskussen en ga ik op m’n zij liggen met het kussen tussen m’n benen en dan hopen dat het minder wordt.. vaak werkt helaas helemaal niets...

3 jaar geleden

Reactie op SJG

Soms staat m’n buik onder spanning dan pak ik een Voedingskussen en ga ik o ...
Ja stom hè... ik ga morgen na de fysio en mochten er nog algemene tips uit komen dan zal ik ze delen. :) Succes met je zwangerschap!

3 jaar geleden

Ja stom hè... ik ga morgen na de fysio en mochten er nog algemene tips uit ...
Veel succes bij de fysio! Jij ook succes met je zwangerschap!🤰

3 jaar geleden

Ik had zaterdag hele erge pijn aan mijn ribben, aan de voorkant en alleen aan de rechterkant. Heb niet het idee dat de baby er tegenaan schopt, voel haar altijd alleen onderin mijn buik. Na zaterdag geen last meer van gehad, had zaterdag ook een erg drukke dag. Gisteren wat rustiger aan gedaan, dus misschien dat dat helpt? Je hebt iig al veel laten onderzoeken, fijn dat er uit de echo niets kwam en hopelijk kan de fysio je helpen!

3 jaar geleden

Ja stom hè... ik ga morgen na de fysio en mochten er nog algemene tips uit ...
Een goede hete douche wil trouwens ook wel helpen soms!

3 jaar geleden

Ik heb al 7 weken ongeveer pijn onder mijn borsten, waar de bolling van mijn buik begint zeg maar. De pijn trekt soms ook door naar mijn rug. Geen idee of dit mijn ribben zijn. Mijn vk zegt er niks van en de fysio ook niet. Ben niet bij de huisarts geweest. Maar ik heb het vrijwel elke dag met name savonds. Kan in geen een houding zitten. Als ik lig voel ik het minder en een warmtezak erop