6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er ook over gedacht om zoiets aan te schaffen. Vooral omdat ik mijn dochtertje niet op mag tillen en ze wil er graag vandoor. Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik snap je man wel, persoonlijk vind ik dit ook niks. En als mensen raar kijken, lekker laten kijken! Jou kind, jou keuze. Als jij dit fijner/veilig vind moet je dat gewoon doen🙂

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Ik snap je man wel, persoonlijk vind ik dit ook niks. En als mensen raar ki ...
Zeker ik snap mijn man ook. Het is ook best gek om te zien. Maarja ze is bijna oma al een keer bijna de weg op gerend. Dat is echt schrikken. Ze is best snel voor zo’n kleintje. Maar het zou ook alleen om gaan bij drukke plekken. Niet met gewoon wandelen in het park ofzo.

2 jaar geleden

Mijn oudste was een echte wegloper. Wij hadden het geprobeerd, maar bij ons was het geen succes. Waarschijnlijk omdat hij echt gefocust was in het weglopen. Hij wist precies hoe het klittenband moest los. Maar ik denk dat mijn zoontje geen goed voorbeeld is. Ik zie regelmatig ouders en kinderen zo'n bandje lopen en dat lijkt te lukken. Ik zou proberen of het werkt

2 jaar geleden

Wij hebben zo 1 geprobeerd 1 keer in kroatie, maar ik vond het niks. Er zit heel veel rek op waardoor hij nog steeds zo de weg op sprong en hij werd super boos als hij niet verder kon. Onze zoon gaat dus nog steeds in de kinderwagen of hij nou wil of niet.

2 jaar geleden

Als ze niet wilt zitten mag ze lopen... maar luistert ze niet dan waarschuw ik haar...rent ze weer weg... terug in de wagen... dan maar even boos en krijsen. Even later mag ze er weer uit met de mededeling bij mama te blijven