10 Reacties
één jaar geleden
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik zou het zelf vertellen, hoe leuk om dat met kerst te vertellen en het is toch dichte familie dus als het niet goed zou gaan zou je het misschien ook wel met iemand willen delen
één jaar geleden
Reactie op Emmsingo
Ik heb gewacht tot na de kerst, ik wilde wachten tot de 13 weken echo
Heb je je in veel bochten moeten wringen om onder de vermoedens uit te komen?
Wij vieren kerst en oudjaar met de familie, we drinken normaal gesproken een drankje mee… begin nu al te zweten als ik eraan denk. 😅
één jaar geleden
Ik ben toevallig zwanger alleen wel een stukje verder nu, ben 28+1 vandaag. Wij hebben het de naaste familie direct verteld, mocht het mis gaan konden we dat ook delen met ze en sta je er niet alleen voor. + kwamen allemaal feestjes aan en had geen zin om overal een smoesje voor te moeten verzinnen. Na de termijnecho het pas “verder” bekend gemaakt. Maar vind het altijd wel fijn om zowel goede dingen als slechte dingen te kunnen delen met mijn naasten zodat je er nooit alleen voor staat
één jaar geleden
Ik kreeg een paar jaar terug toen ik zwanger was een tip van een collega door te zeggen dat je bijv blaasontsteking hebt en daarvoor een antibioticakuur moet gebruiken (dus geen alcohol) Wellicht kun je ook nog ‘misselijk’ zijn door de kuur waardoor je bepaalde dingen ff niet zo lekker vindt.
Tenminste voor het geval je het nog niet wilt vertellen😉
één jaar geleden
Ik zou het zeggen. Ik ben altijd van leuk nieuws niet je delen(met belangrijke mensen)... mocht het onverhoopt minder leuk worden kun je dat ook makkelijker delen... maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Daarnaast waarom zou je je in bochten willen wringen en liegen, terwijl dit nieuws vertellen veel leuker is
één jaar geleden
Ik was vorig jaar zwanger met een positieve test op kerstavond en ochtend. Wij hebben het onze familie gewoon gelijk verteld.
Mijn vriend kreeg kerstballen gevuld met gin voor ons beide en kon hem erin koppen door te zeggen dat ik die voorlopig niet mocht 😅
We drinken met dat soort dagen altijd wel genoeg dus dat zou opvallen. Zelfs als ik Bob drink ik de openings prosecco mee dus scheelde nu een hoop gedoe maar wel leuke reacties