48 Reacties

2 jaar geleden

Welke opvolgmelk geven jullie? Ik geef nog nr 3. Wil niet overgaan naar nr 4 dreumes opvolgmelk. Ben nu zelfs bezig met het afbouwen en straks volledig overgaan op halfvolle melk

2 jaar geleden

Reactie op Gimi2022

Sochtends pap met half volle melk. Smiddags een flesje opvolgmelk 180ml all ...
Hoe warm je de pap/melk op nu met gewone melk? Ik geef nog pap net opvolgmelk maar wil over op gewone melk vandaar

2 jaar geleden

Reactie op Me87

Hoe warm je de pap/melk op nu met gewone melk? Ik geef nog pap net opvolgme ...
Ik warm de melk gewoon op in zijn fles in de magnetron

2 jaar geleden

Mijn dochter is ook 14 maanden oud. Slaapt ook nog twee keer overdag. 2 tot 2,5 uur per keer meestal. Valt anders inderdaad ook gewoon om. Verder geef ik haar nog bv. Ze drinkt in de ochtend en voor het slapen ‘s avonds altijd nog. Rond 23u wisselt het. De ene keer drinkt ze dan wel nog bij mij, soms slaapt ze door. Laat je niet gek maken, jij weet als mama het beste wat je kindje nodig heeft!

2 jaar geleden

Mijn dochter is 15 maand, doet ook nog 2 slaapjes, sochtends als ze wakker wordt (18 tot 8 slaapt ze op een vrije dag)wil ze 9 uur gewoon weer naar bed.. dan tot 11, en tegen 15 a 16 uur is dr batterij weer leeg Melk krijgt ze sochtends 150 ml koemelk, bij dr brood en smiddags ook Dus zit ze op 300 koemelk En ze wordt ook gewoon mega blij van dr fles melk (die 50 seconden in de magnetron is erg zwaar hahaha

2 jaar geleden

Hier zit ze in de overgangsfase van 2 naar 1 slaapje. Wij geven elke ochtend en avond nog 150-180 ml koemelk die wij nog een beetje verwarmen. Doen dit ook express omdat ze overdag wat slechter drinkt en snel last heeft van obstipatie dus allang blij dat ze melk wel gewoon drinkt.

2 jaar geleden

14.5 maand doet 1 slaap van 2uur en drinkt alleen een fles volle melk met paar pap schepjes 250ml als hij naar bed gaat rond 1930. En word in de nacht nog 1x wakker en slaapt dan weer zelf tot 0830

2 jaar geleden

Dochter van 15m en drinkt 2 x 210ml opvolgmelk per dag. Hier op de opvang geen probleem 😅🤷🏼‍♀️