4 Reacties

één jaar geleden

Ik herken dit heel erg. Het enige wat bij ons nu nog werkt is erbij blijven zitten in een stoel totdat ze in slaap valt. Als we eerder weggaan begint het huilen weer. Soms moeten we er wel een half uur bijzitten voor ze slaapt, dus ideaal is het zeker niet. En ze heeft nu steeds vaker dat ze 's nachts wakker wordt en echt niet meer kan slapen. Enige oplossing is dan haar tussen ons in laten slapen. Ook niet ideaal dus... Hopelijk is er iemand die wel een gouden tip heeft😜

één jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik herken dit heel erg. Het enige wat bij ons nu nog werkt is erbij blijven ...
Pittig zeg! Hier tussen ons 1 , 1 x geprobeerd maar dan wil ze enkel spelen. Dat werkte dus even niet. Tot nu toe werkt even laten schreeuwen wel. Ze houd nu steeds eerder op en gaat dan slapen. Maar dan doet je moederhart toch zeer.. er bij zitten dan zal ze ook niet slapen enkel willen spelen of kletsen.. ik hou mij er maar aan dat alles een fase is😅😮‍💨

één jaar geleden

Mijn dochter is 2 en half jaar en wil ook niet naar bed ze schreeuwt ook en ik laat haar liggen met een muziekje aan ze geeft het meestal snel op . Ze heeft in bed knuffels liggen dus ze kan haar boosheid kwijt zonder uit bed komen door met een knuffel te worstelen of er een paar uit bed te gooien

één jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik herken dit heel erg. Het enige wat bij ons nu nog werkt is erbij blijven ...
Dat moeten wij ook altijd al. Erbij blijven tot ze slaapt anders gaat ze huilen. Wij hebben heel lang gehad dat ze niet in haar bedje wil de slapen. Zo overstuur was ze dat ze zichzelf open ging krabben. Was echt vreselijk. Ze sliep alleen nog bij ons in bed. Tot ze in een campingbedje ging slapen. Opeens sliep ze wel. Sindsdien slaapt ze nu in een campingbedje. Maar we moeten wel altijd wachten tot ze slaapt. De ene keer gaat het snel en de andere duurt het vreselijk lang.