8 Reacties

2 jaar geleden

Ohhh ja ik snap jou zo goed!!!!!! Drama dittt wanneer houdt het opp

2 jaar geleden

Pfffffff….

2 jaar geleden

Onze dochter wil overdag niet meer slapen die trekt der hele bedovertrek der af en blijft huilen. In de nacht word ze een aantal keer wakker voor haar speen ! Geen tips maar ik ken het gevoel !

2 jaar geleden

Je zegt dat hij bewust 2 uurtjes slaapt overdag, wat bedoel je daar precies mee? Kan het zijn dat hij eigenlijk oververmoeid is omdat hij juist behoefte heeft aan een langer slaapje, of bedoel je iets anders?

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Je zegt dat hij bewust 2 uurtjes slaapt overdag, wat bedoel je daar precies ...
Ik doel eerder op dat hij niet meer in de ochtend slaapt ☺️

2 jaar geleden

Hier ook, echt exact hetzelfde.. als we moeten werken dan besluiten we soms toch om hem maar bij ons in bed te nemen want we hebben gewoon slaap nodig…. Hoop echt dat deze fase gauw weer over is, het is voor hem natuurlijk ook helemaal niet fijn ☹️

2 jaar geleden

Ik doel eerder op dat hij niet meer in de ochtend slaapt ☺️
Ah op die manier, zit hij dan in de overgang van één naar geen slaapje meer overdag? Bij ons was de overgang van 2 naar één slaapje ook niet fijn. Ook vaak in de nacht spoken, toch oververmoeidheid bij ons denk ik. Sinds hij echt goed maar één slaapje doet, gaat het hier weer prima.

2 jaar geleden

Is het bij jullie al beter? Hier 2,5 week aan de gang. Duurt 1-1,5 uur avonds om in slaap te komen. Nachts wordt ze paar keer huilend wakker maar slaapt wel weer na paar minuten. (Doet al vanaf 14 maanden maar 1 slaapje dus daar ligt het niet aan) Ik denk dat het de 18 maanden slaapregressie is.