4 Reacties

2 jaar geleden

Ik had dat probleem ook met mijn zoontje. Uiteindelijk heb ik maar gewoon een munchkin beker met water op de salontafel gezet zodat hij het kan drinken wanneer hij wil, zonder dat ik het hem op hoef te dringen. Toen ging het vanzelf een stuk beter. Kan ook komen omdat hij eigenwijs is en alles wat met eten en drinken te maken heeft constant zelf wil doen en zelf wil beslissen wanneer hij iets drinkt hoor🙈

2 jaar geleden

Hier was het ook echt drama. Heb wel 10 verschillende Bekers.. De munchkin heb ik uiteindelijk even zonder het dekseltje gebruikt, geeft wel wat geknoei maar toen snapte hij dat er drinken uit kwam en zo langzaam het dekseltje erop gedaan en even geholpen (als je je vinger er tegenaan duwd dan komt er drinken uit) en ook ik heb hem daarna altijd in de buurt gezet. Nu drinkt hij zelf wanneer hij wil en drinkt zo'n 2 Bekers over de hele dag. Ook heb ik een rietjes beker van de Hema en heb er een spelletje van gemaakt. Ik dronk een slokje en deed dan extreem blij en zo van mmmm'm lekker... Dan gaf ik hem aan mijn zoontje en toen was het interessant genoeg om te proberen. Ook die beker staat nu altijd ergens waar hij hem kan pakken en nemen we overal mee naartoe. Miss heb je er wat aan.. Ik stopte trouwens ook het brood in water zodat er toch wat vocht binnen kwam.. Succes!!

2 jaar geleden

Precies hetzelfde hier en de reden waarom we terug zijn gegaan naar 3 flessen halfvolle melk een poos terug. Het ging een stuk beter toen we haar speen overdag alleen nog gaven tijdens slaapjes (dan dronk ze ongeveer 1 rietjesbeker water / koude thee), maar nu is het weer behelpen 😕 Plast ze wel goed en is ze vrolijk en alert?

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Precies hetzelfde hier en de reden waarom we terug zijn gegaan naar 3 fless ...
Ja dat opzich wel gelukkig