71 Reacties
2 jaar geleden
Owh die van mij eet eigenlijk minder. Gooit alles op de grond of slaat het weg, terwijl ze normaal een hele goede eter is.
2 jaar geleden
Jeetje wat is die sprong heftig zeg! Vooral als ze iets pakt wat niet mag, en dan van de af neemt. Nou dan vergaat de wereld 😂. Ze is echt een beetje een kattenkop momenteel. Nog 1 week te gaan dus hoop dat ik dan mijn lieve meisje terug heb 😂😆
2 jaar geleden
Vandaag zonder eten naar bed...... Alles ging op de grond en ze spuugde het uit alsof het echt verschrikkelijk vies was. 🙄
2 jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Vandaag zonder eten naar bed...... Alles ging op de grond en ze spuugde het ...
Hahaha ja herkenbaar. Tis echt bizar wat voor duiveltjes het dan zijn. Vannacht heeft ze 2-3 uur lopen krijsen. Ik kreeg haar op geen enkele wijze stil 🤷♀️. Ook niet bij ons in bed.
2 jaar geleden
Reactie op Piet1234
‘Hij krast niet meer maar tekent paarden en boten??’ 😅
Hahaha erg he… ik ben al blij als hij überhaupt krast ipv dat hij het potlood wil opeten 😂
2 jaar geleden
Reactie op Piet1234
‘Hij krast niet meer maar tekent paarden en boten??’ 😅
Doet die van jullie dat nog niet dan? Hier laatst een onderzeeër tot in de detail... precies zoals ik had verwacht met 17 maanden🤪
2 jaar geleden
Helemaal mee eens! Ik ben er zo onderhand ook wel eens klaar mee dat er continu iets is met slapen!
Het stelt me nog steeds wel gerust dat er meer zijn bij wie dit voorkomt en ook dat het blijkbaar niet ‘standaard’ is…
Maar wel knap hoor dat je er inmiddels een kleine bij hebt! Hopen dat zij het er makkelijk vanaf brengt met slapen!
2 jaar geleden
Ja onze kleine man doet gewoon mee met alles wat er bestaat en dat heeft invloed op z’n slaap. Nu is het wel zo dat het mij meer wakker houdt dan m’n man…de kleine dame slaapt tot nu toe al 11 weken geweldig. Hopelijk blijft dit zo en doet ze wat minder heftig mee met sprongen enzo
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Ja onze kleine man doet gewoon mee met alles wat er bestaat en dat heeft in ...
Mijn mannetje pakt ook alles in de volle breedte en lengte mee😏 en hier dan idd ook gedonder met slapen.
Op dat soort dagen denk ik wel eens ‘had ik maar een man, kon ik die ook eens een zetje geven😉’
Fijn dat jullie kleine meid wel lekker slaapt!
Ik heb een collega, oudste een zoon (3,5), jongste een dochter (half jaar) en hun zoon ook drama tot en met (dus we hebben een klik😉) en hun dochter slaapt als een roos