71 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Marllonnie

Is zo herkenbaar wat je allemaal zegt! Voeten omhoog houden als ze ergens i ...
Dat van de kinderstoel herken ik wel met die benen optrekken. Hier is de kunst dat het eten klaar moet staan op het blad van de stoel of iets om te spelen.

VRIEND

2 jaar geleden

Het komt goed mama's! Hier is ze gelukkig weer uit haar sprong. Ik heb weer een vrolijk kind, die weer heerlijke de hele nacht ik haar eigen bedje slaapt😀 deze spring was erg heftig, maar het komt echt goed, nog even volhouden❤

2 jaar geleden

Ik herken idd ook wel wat dingen! Gelukkig gaat het slapen hier wel aardig goed. Maar verder wel heerlijke boze buien, trappelen met z’n benen als ik hem optil en hem dat niet uitkomt. De hele dag uitdagen, heel hard gillen. Maar ook eten als een slootgraver🙈

2 jaar geleden

Owh die van mij eet eigenlijk minder. Gooit alles op de grond of slaat het weg, terwijl ze normaal een hele goede eter is.

2 jaar geleden

Jeetje wat is die sprong heftig zeg! Vooral als ze iets pakt wat niet mag, en dan van de af neemt. Nou dan vergaat de wereld 😂. Ze is echt een beetje een kattenkop momenteel. Nog 1 week te gaan dus hoop dat ik dan mijn lieve meisje terug heb 😂😆

2 jaar geleden

Vandaag zonder eten naar bed...... Alles ging op de grond en ze spuugde het uit alsof het echt verschrikkelijk vies was. 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Vandaag zonder eten naar bed...... Alles ging op de grond en ze spuugde het ...
Hahaha ja herkenbaar. Tis echt bizar wat voor duiveltjes het dan zijn. Vannacht heeft ze 2-3 uur lopen krijsen. Ik kreeg haar op geen enkele wijze stil 🤷‍♀️. Ook niet bij ons in bed.

2 jaar geleden

Vanaf wanneer is deze sprong? En hoelang duurt hij? Denk dat mijn zoontje er ook in zit.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Anna12457

Vanaf wanneer is deze sprong? En hoelang duurt hij? Denk dat mijn zoontje e ...
Dat is afhankelijk van je uitgerekend datum. Via de oei ik groei af, kan je dan bijhouden/zien.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

Dat is afhankelijk van je uitgerekend datum. Via de oei ik groei af, kan je ...
Heb even gekeken, de sprong duurt ongeveer 5 weken.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem88

https://www.oeiikgroei.nl/mentale-sprong-10/
‘Hij krast niet meer maar tekent paarden en boten??’ 😅

2 jaar geleden

Reactie op Piet1234

Hahaha erg he… ik ben al blij als hij überhaupt krast ipv dat hij het potlood wil opeten 😂

2 jaar geleden

Reactie op Piet1234

Doet die van jullie dat nog niet dan? Hier laatst een onderzeeër tot in de detail... precies zoals ik had verwacht met 17 maanden🤪

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Doet die van jullie dat nog niet dan? Hier laatst een onderzeeër tot in de ...
🤣🤣🤣 Hier ook hoor, een echt picasso. Het museum staat al in de rij😆

2 jaar geleden

Hier paar dagen goed gegaan met slapen maar nu opeens weer drama. Ben bang dat die slaapregressie opeens om de hoek komt kijken. Net uit de sprong en door in die regressie. Wat een drama met dat slapen continu

2 jaar geleden

Helemaal mee eens! Ik ben er zo onderhand ook wel eens klaar mee dat er continu iets is met slapen! Het stelt me nog steeds wel gerust dat er meer zijn bij wie dit voorkomt en ook dat het blijkbaar niet ‘standaard’ is… Maar wel knap hoor dat je er inmiddels een kleine bij hebt! Hopen dat zij het er makkelijk vanaf brengt met slapen!

2 jaar geleden

Ja onze kleine man doet gewoon mee met alles wat er bestaat en dat heeft invloed op z’n slaap. Nu is het wel zo dat het mij meer wakker houdt dan m’n man…de kleine dame slaapt tot nu toe al 11 weken geweldig. Hopelijk blijft dit zo en doet ze wat minder heftig mee met sprongen enzo

2 jaar geleden

Hier is het nu staan, krijsen, huilen bij bedtijd. Geen idee wat we ermee moeten! Wat een ellende zeg dat rotte slapen 😭

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Hier is het nu staan, krijsen, huilen bij bedtijd. Geen idee wat we ermee m ...
Gatsiedarrie! Soms vraag je je gewoon af wanneer het stopt (tenminste ik wel) succes en sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Ja onze kleine man doet gewoon mee met alles wat er bestaat en dat heeft in ...
Mijn mannetje pakt ook alles in de volle breedte en lengte mee😏 en hier dan idd ook gedonder met slapen. Op dat soort dagen denk ik wel eens ‘had ik maar een man, kon ik die ook eens een zetje geven😉’ Fijn dat jullie kleine meid wel lekker slaapt! Ik heb een collega, oudste een zoon (3,5), jongste een dochter (half jaar) en hun zoon ook drama tot en met (dus we hebben een klik😉) en hun dochter slaapt als een roos