71 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook echt ineens DRAAAMAAA met naar bed gaan. Echt zo niks voor haar. Maar ineens houdt ze het huilen gillen en jammeren heel lang vol. Gisteren was ze in slaap gevallen terwijl ze aan haar spijlen hing in haar bed 🤷🏼‍♀️ Geen leuke tijd dit. Hoe grappig het “drama-Queen” gedrag ook kan zijn soms, het is ook echt vermoeiend. Krokodillentranen bij het ontbijt omdat ik het bordje net ergens verkeerd neerzet. Of boos zijn als ze niet zelf de trap mag aflopen 🙄 Dacht dat het nog wel even zou duren voor dit gedrag zou komen 😛

2 jaar geleden

Zijn jullie kindjes al uit der sprong? Hier nog 2 dagen maar zie het gedrag nog niet echt van de ene dag veranderen. Vooral die driftbuien word ik gek van maar dat blijft wel denk ik. 🤦‍♀️

2 jaar geleden

Zijn jullie kindjes al uit der sprong? Hier nog 2 dagen maar zie het gedrag ...
Ik geloof al lang niet meer in de oei ik groei sprongen, wel in sprongen überhaupt. In t begin die app gedownload en ze zou er al 2 weken uit moeten zijn. Maar sinds 2 dagen wordt ze weer iedere 2 uur wakker

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik geloof al lang niet meer in de oei ik groei sprongen, wel in sprongen üb ...
Grapje... ieder uur 😪😅

2 jaar geleden

Zijn jullie kindjes al uit der sprong? Hier nog 2 dagen maar zie het gedrag ...
Mijn zoon zou er hier ook al twee weken uit moeten zijn, maar ik heb het idee dat hij er qua karaktertje volop in zit…

2 jaar geleden

Slaapregressie bij 18 maanden schijnt heftig te zijn..

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Slaapregressie bij 18 maanden schijnt heftig te zijn..
Ik vind het nu heftig, maar de 4 maanden vind ik het ergste. Daar heb ik mijn dochter verpest. Ze sliep vanaf 2 weken oud door van 23 tot 7/8 uur. 1 dag voor haar 4 maanden werd ze opeens ieder uur wakker. En snelste manier om haar slapend te krijgen was borstvoeding. Daardoor nu nogsteeds een slecht slapend kind. Ik had geen idee dat dit het effect ervan zou zijn... nooit langer dan 2.5 uur slapen(en nu 1uur), want ze wilt dan standaard de borst... krijgt ze dat niet is het uren huilen, krijsen, alles. Dus ik wacht gretig op het moment dat ik haar kan uitleggen dat de borstjes ook moeten slapen 🥺🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik vind het nu heftig, maar de 4 maanden vind ik het ergste. Daar heb ik mi ...
Ja die 4 maanden was echt heel erg! Zit er bijna aan te komen bij m’n tweede. Hou m’n hart vast. Onze zoon heeft oorontsteking, dus het is zo lastig in te schatten waardoor het nu echt komt, maar zoals jij ook zegt, ik wil hem nu niet de slecht slaap associaties geven want hij slaapt normaal, buiten z’n sprongen om, super. Ik ga nu maar snachts op de grond bij hem liggen, toch z’n eigen bed en de troost van mama🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Ja die 4 maanden was echt heel erg! Zit er bijna aan te komen bij m’n tweed ...
Doen wij ook hier. Naast ons zoontje gaan liggen op de grond🤭

2 jaar geleden

Reactie op Me87

Doen wij ook hier. Naast ons zoontje gaan liggen op de grond🤭
Had voorheen mensen voor gek verklaard…wat moet je toch soms op woorden/gedachten terugkomen 🤭😬

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik vind het nu heftig, maar de 4 maanden vind ik het ergste. Daar heb ik mi ...
De 4 maanden was hier idd ook verschrikkelijk! Ik moest hem echt de hele tijd in slaap wiegen, uuuren achter elkaar. Maar hier sowieso ‘pech’ qua slapen, iedere ontwikkeling/sprong/slaapregressie zorgt weer voor plezier. Gelukkig heb ik de laatste echt dramatische periode afgelopen december gehad. Ik hoop dat we redelijk vloeiend door de 18 maanden regressie heen gaan