12 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit niet, kan je geen second opinion aanvragen ? Of een verwijzing naar de kinderarts, ook raar dat hij zoveel spuugt

2 jaar geleden

Dit lijkt mij niet normaal, ik herken het ook totaal niet van ons meisje.

2 jaar geleden

Jeetje dat is vervelend! Lijkt mij ook echt niet normaal hoor. Herken dit ook niet. Zou echt van een (huis)arts eisen dat ze hem checken!

2 jaar geleden

Lijkt mijn niet echt normal. Me zoontje heeft denk ik 5 gespuugd in 2 jaar tijd. Dit lijkt me meer normaal. Je zult haast denken dat hij een allergies heeft of dat zijn klep niet goed afsluit ofzo. Arm kind Ik zou echt even een second opinion vragen en als je niet tevrede ben met je huidige huisarts wellicht kun je opzoek gaan naar een ander. Sterkte met hem. Hopelijk knap hij snel op en weet je wat er aan de hand is

2 jaar geleden

Hmmm, nou m'n onderbuikgevoel wordt nu wel erg bevestigd. Maandag maar weer een strijd aan met die assistente 😔 Zo jammer want dit is al onze 2e huisarts..

2 jaar geleden

Dagelijks spugen is niet normaal. Ik werk met kinderen van 0 tot 2.5. Als ik dit zou merken zou ik mijn zorgen uiten naar de ouders.

2 jaar geleden

Waarom ga je in het weekend niet even naar de hap? Grote kans dat je een andere huisarts treft die mogelijk een andere visie heeft/je zorgen wel serieus neemt.

2 jaar geleden

Reactie op Sneeuwvlokje

Waarom ga je in het weekend niet even naar de hap? Grote kans dat je een an ...
Al gebeld... ook niet. Wonen jullie in een regio waar ze wat vriendelijker met patiënten omgaan??

2 jaar geleden

Al gebeld... ook niet. Wonen jullie in een regio waar ze wat vriendelijker ...
Wat vervelend dat ze ook daar je zorgen niet serieus nemen. Ik moet zeggen dat de assistente bij ons ook telefonisch veel probeert af te doen maar als ik duidelijk maak dat ik zorgen heb kunnen we altijd terecht. Huisarts heeft ook aangegeven, beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig. En de kinderarts bij het cb? Moet je daar niet toch toevallig heen?

2 jaar geleden

Reactie op Sneeuwvlokje

Wat vervelend dat ze ook daar je zorgen niet serieus nemen. Ik moet zeggen ...
Wij hebben echt lange tijd met de assistente gesproken tot frustratie aan toe. Bij ons is het echt alleen wanneer het levensbedreigend is. En aangezien die heel actief is en geen koorts heeft vindt ze het niet nodig. Ik ga het cb dan wel proberen, dat is wel een goede tip. Dankjewel

2 jaar geleden

Inmiddels -week 3- nog aan de gang en nu ook met koorts. We hebben al antibiotica en allerlei spul gehad (3x huisarts geweest) en mogen over 2 weken naar de kinderarts in het ziekenhuis. Maarja dat duurt nog wel even 😣 iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik begin zo wanhopig te worden..

2 jaar geleden

Inmiddels -week 3- nog aan de gang en nu ook met koorts. We hebben al anti ...
Kan het zijn dat hij een allergie heeft? Bijv koemelk allergie. Daar kunnen kindjes ook van spugen en koorts krijgen