16 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor, incl van die oranje eitjes en surimi sticks. Zalm en tonijn heb ik wel laten staan voor de zekerheid

3 jaar geleden

Jazeker, heerlijk! Ik at degene met komkommer, avocado, crunchy chicken. En die zonder rode/groene massago.

3 jaar geleden

Jaa maar wel de vegetarische versies of met kip etc.

3 jaar geleden

Tuurlijk!

3 jaar geleden

Ja zeker! Heerlijk. In het restaurant hebben ze een kaart speciaal voor zwangeren waar precies op staat wat wel en niet mag. Echt super!

3 jaar geleden

Ja zekers.. ik lust sws geen vis dus dat maakt het wat makkelijker. Gewoon ale vega en met vlees gegeten

3 jaar geleden

Ik eet het wekelijks dit is echt m’n zwangerschaps verslaving.. beetje jammer van de prijzen wel hahaha. Gewoon met gebakken garnaal en kip.🤤

3 jaar geleden

Ja zekers, maar dan wel zwangerschaps proof. In de corona tijd hadden ze alleen complete pakketten, dan scheidde ze de rauwe vis met de overige rollen en zetten ze duidelijk op de bakken welke ik wel op en niet mocht.

3 jaar geleden

Ja ik heb al meerdere keren sushi gegeten, zonder rauwe vis. Dus met gebakken garnaal of gebakken kip of avocado etc.

3 jaar geleden

Regelmatig! Sowieso eet ik geen vlees of vis, dus voor mij niet heel anders dan normaal. Maak het wel t liefst zelf, zodat ik zeker weet dat er niets in contact is gekomen met rauwe vis.

3 jaar geleden

Ja met zoete omelet en gebakken vis enzo..🙈👍

3 jaar geleden

Als je aangeeft dat je zwanger bent doen ze ze anders klaarmaken ook

3 jaar geleden

Jazeker!! 9 maanden zonder sushi word hem niet voor mij😂 je mag echt nog heel veel sushi hoor!! Alles met kip bijvoorbeeld, ebi tempura mag ook.. alleen moet je even navragen of ze de japanse mayo bijv niet met rauw ei maken.

3 jaar geleden

Ik eet het op dit moment niet, ben wel echt gek op Sushi maar degene die ik het lekkerste vind mag ik niet hebben😂 En ja omdat het lang heeft geduurd om eindelijk zwanger te raken neem ik liever geen risico’s 😳🙈

3 jaar geleden

Op zich mag de vegetarische variant, maar ze waarschuwen wel voor kruisbestuiving.

3 jaar geleden

Zeker, ik ook. Heerlijk!