17 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons is het ook zo verschrikkelijk

2 jaar geleden

Gaat vanzelf over😂 hier heeft ze het ook een tijdje gedaan maar nu ik dit topic open denk ik ineens 'hé dat is al een tijdje geleden dat ze dat gedaan heeft' 😅

2 jaar geleden

Reactie op Annelies Stolker

Gaat vanzelf over😂 hier heeft ze het ook een tijdje gedaan maar nu ik dit ...
Ik hoop ook dat het maar even is. Wat een vreselijk geluid

2 jaar geleden

Verschrikkelijk!! En iedere keer dat er tanden bij komen, gebeurt het weer.. soms een dag, soms een week. Gaat vanzelf weer over. Alsof ze moeten wennen aan nieuwe vorm van de mond ofzo. Maar zo irritant!

2 jaar geleden

Jaaa vreselijk😱, ons zoontje doet t ook maarja wat kan je doen?

2 jaar geleden

Reactie op Julie89

Jaaa vreselijk😱, ons zoontje doet t ook maarja wat kan je doen?
Ik doe elke keer haar speen erin😅 maar dat wilt ze natuurlijk niet elke keer

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Ik doe elke keer haar speen erin😅 maar dat wilt ze natuurlijk niet elke ke ...
Nee snap ik! Ons zoontje gebruikt geen speen meer, is een duimzuiger…

2 jaar geleden

Reactie op Annelies Stolker

Gaat vanzelf over😂 hier heeft ze het ook een tijdje gedaan maar nu ik dit ...
Hahaha dat had ik hier ook idd🤣

2 jaar geleden

Doet ons zoontje ook af en toe. Is heel normaal hahaha. Alleen wel in de gaten houden of de tandjes er erg van slijten en je kindje dit niet te lang doet. Bij ons helpt het om hem af te leiden met wat water drinken of iets ok op te bijten of iets dergelijks.

2 jaar geleden

Ja hier ook, zo kut. HA zei tegen me vooral negeren, anders gaan ze het doen om een reactie te veroorzaken. Hier heeft t te maken met doorkomende tanden

2 jaar geleden

Reactie op Corr-i

Ja hier ook, zo kut. HA zei tegen me vooral negeren, anders gaan ze het doe ...
Ja bij mijn dochter komen ook tandjes door. Zal vast wel daardoor komen.

2 jaar geleden

Ohhhh dit doet mijn dochter ook!! Kippenvel krijg ik er van!!

2 jaar geleden

Ja hier ook.. vreselijk geluid 😣😣

2 jaar geleden

Reactie op kellyS

Ohhhh dit doet mijn dochter ook!! Kippenvel krijg ik er van!!
Ja echt he. Rillingen krijg ik ervan

2 jaar geleden

Deed mijn zoontje ook toen hij net zijn tanden had. Door dit topic besef ik me dat hij het nu al een tijd niet meer doet. Lijkt op gewenning aan de tanden

2 jaar geleden

Oeooee ja vreeeeeselijk! Die van ons deed het in het begin toen ze een maand of 8 was het heel regelmatig. Brrr klinkt echt of er tanden afbreken ofzo, heel naar. En nu ze kiezen krijgt is ze er ook weer mee bezig, maar gelukkig minder erg. Als het goed is gaat het dus vanzelf weer over! Ik denk dat het vooral even is als ze iets nieuws erbij voelen in hun mond. Sterkte 🤪

2 jaar geleden

Gaat vanzelf over is volkomen normaal. Door veranderingen in de mond is je kindje opzoek naar zijn of haar beet. Door te knarsen wordt dat geoefend