7 Reacties
2 jaar geleden
Mijn man heeft nog steeds een te korte tongriem, kan zijn tong niet uitsteken maar verder nergens last van, hij is blij dat hij er nooit wat aan heeft laten doen omdat het voor hem geen belemmeringen oplevert
2 jaar geleden
Onze dochter is met 4 weken gelaserd. Ze had een te kort tongriempje en lipbandje. Lipbandje kan ervoor zorgen dat de voortanden niet naast elkaar kunnen groeien. De onderzoeken voor tongriempje lopen nog, maar er zijn toch wel relaties tussen nekklachten, kransen, mondspanning en een te kort tongriempje.
2 jaar geleden
Mijn man heeft nog steeds een te korte tongriem, kan zijn tong niet uitstek ...
Ik bedoel echt het lipbandje, niet het tongriempje ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Bemommy
Onze dochter is met 4 weken gelaserd. Ze had een te kort tongriempje en lip ...
Oh jouw dochter had ook echt pijn en kon niet goed drinken daardoor, omdat het zo vroeg al gedaan is?
Dat heeft mijn dochter (gelukkig) dan weer niet, wel dat ze echt een behoorlijke spleet tussen haar tandjes heeft...
En dat laseren, gaat dat onder een roesje oid? Spannend/eng hoor, bij zo'n kleintje!!
2 jaar geleden
Bij mijn zoon zijn zijn tongriem en lipbandje gekliefd toen hij zo’n vijf weken oud was.
Wij zijn naar de tongriemkliniek in Groningen geweest. Zijn tong zat echt tot de punt vast aan de mondbodem, daarom zijn we daarheen verwezen. Daar kwamen ze erachter dat het lipbandje ook een beetje te strak was en die hebben ze meteen meegenomen.
Er werd een soort pasta voor het ingreepje opgesmeerd als verdoving.
2 jaar geleden
Reactie op MamavanEvy
Ik bedoel echt het lipbandje, niet het tongriempje ☺️
Ooh sorry ik zit helemaal verkeerd te lezen 😂
Zelf geen ervaring mee, kindje van een vriendin hebben hem los laten knippen en dat was voor hun allen een hele opluchting, hij had er veel last van