6 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou ook zeker even kijken naar zijn slaapje, dat hij s nachts wakker word en onrustig slaapt kan ook zeker oververmoeidheid zijn.. wij probeerden dit ook werd hij ook wakker, weer naar 2 slaapjes en geen problemen meer
2 jaar geleden
Ik denk zelf de totale situatie dat hem dat teveel is geworden... rust ritme regelmaat staat hier indien mogelijk ook echt op nummer 1 en dat merk ik met de nachten ook aanzienlijk! Veranderingen kan echt 2 tot 3 nachten dramatisch worden.. helaas kunnen we niet altijd voorkomen door qat er bij jullie gebeurt is.
Misschien op de dag wat meer rust creëeren?
En qua eten misschien kijken of die met de pot lekkerder vind of dat ie t "zelf" wilt doen en m een vork of lepel geven en dat jij hem ook happen tussendoor geef?
Heel veel succes!
2 jaar geleden
Ik zou ook zeker even kijken naar zijn slaapje, dat hij s nachts wakker wor ...
Hebben wij ook al geprobeert maar dit had totaal geen effect en hij werd er alleen maar chagrijnig van na zijn 2de slaapje 😅
2 jaar geleden
Een slaapcoach kan ook altijd helpen
In de zoektocht?
Wij hebben een beetje hetzelfde met onze dochter! Ze sliep vanaf 9 weken heel goed door en sinds haar 10/11 maand is het nu ongeveer al 4 maand moeilijk! Ze is in de periode wel beginnen staan/stappen/ meer brabbelen/ van crèche veranderd/ van 0 naar 6 tanden gegaan / enkele keren ziek geweest dus ik denk echt wel dat al dit ermee te maken heeft! Nu beginnen we te merken dat er al regelmatig terug nachtjes zijn dat ze doorslaapt…. Wij proberen Savonds altijd hetzelfde ritueel te doen en verder ze wel iets langer laten zeuren dan vroeger ( niet laten Wenen maar als het eerder zeuren is spring ik niet meteen terug recht) ik vind het ook een zoektocht tussen te warme pyjama of koud…. Ik voel ook dat ik de ene nacht meer geduld heb en denk dat er iets aan de hand is en de andere nacht geen geduld en denk dat ze een spelletje speelt…. Een zoektocht…..
2 jaar geleden
Het zou zomaar kunnen dat hij te weinig slaapt overdag en daardoor de nachten zo slecht gaan. Je kan altijd een slaapcoach proberen, zelf ook veel aan gehad ( en daar geleerd dat 1 slaapje eigenlijk te weinig op deze leeftijd waardoor oververmoeidheid ontstaat dat zich uit in slechte nachten). Zou er zeker eens naar kijken!
2 jaar geleden
Reactie op liz6666
Het zou zomaar kunnen dat hij te weinig slaapt overdag en daardoor de nacht ...
We hebben echt van alles geprobeert om een 2de slaapje te doen maar dat lukt echt bijna nooit en als het dan eens een keer wel lukt bijv als we in de auto zitten dan maakt het savonds/snachts echt geen enkel verschil🤷♀️ maar het lijkt nu iets beter te gaan inmiddels. Wordt nog wel wakker in de avond maar krijgt zichzelf inmiddels weer in slaap. En vanacht zelfs doorgeslapen🎉 werd net wakker en zichzelf wederom weer zelf in slaap gekregen. Wil nog niet te vroeg juichen maar lijkt weer de goede kant op te gaan🤞